Skrev alltså att jag hade druckit. Skrev förlåt till dig och förlåt till mig
Detta är ändå ett stort framsteg! Säger som övriga, kontakta din sponsor också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skrev alltså att jag hade druckit. Skrev förlåt till dig och förlåt till mig
Logga in på 1177 och se om du kan skriva meddelande till din vårdcentral där. Skriv hur det ligger till med dina alkoholvanor samt vilken medicin du tar, vilka symptom du får vid abstinens och be om en telefontid med läkaren så ni kan diskutera hur du ska göra med medicineringen nu
*edit* missförstodSkrev nu att han inte behöver komma att jag fixat det själv.
Hittade mer. Och nu klarar jag tyvärr inte av alls att kasta något. Måste ha varje droppe. Även fast jag vet jag inte ska dricka. Men kan inte ta mig ut för att köpa mer.
Sponsoren får jag ringa imorgon. Börjar bli påverkad. Kan väl inte ringa nu va?
Klart du kan ringa då du är påverkad. Ring nu!Hittade mer. Och nu klarar jag tyvärr inte av alls att kasta något. Måste ha varje droppe. Även fast jag vet jag inte ska dricka. Men kan inte ta mig ut för att köpa mer.
Du kan ringa nuHittade mer. Och nu klarar jag tyvärr inte av alls att kasta något. Måste ha varje droppe. Även fast jag vet jag inte ska dricka. Men kan inte ta mig ut för att köpa mer.
Det känns ju som det eskalerat väldigt fort. Och till en farlig nivå på många sätt.Har också funderat på det. Komma bort och fokusera på bara att vara nykter.
Sen kanske medicin också. Det tog läkare upp sist. Campral.
Det är just nu du SKA ringa! Du behöver ju stöd och mår piss!Hittade mer. Och nu klarar jag tyvärr inte av alls att kasta något. Måste ha varje droppe. Även fast jag vet jag inte ska dricka. Men kan inte ta mig ut för att köpa mer.
JO!Hittade mer. Och nu klarar jag tyvärr inte av alls att kasta något. Måste ha varje droppe. Även fast jag vet jag inte ska dricka. Men kan inte ta mig ut för att köpa mer.
Känns som det bara eskalerar. Allt handlar om jävla alkoholen. Helt otroligt. Hur jag än försöker.
Eller har det alltid varit så här? Nej det har det inte!
Riktigt normalt var det väl länge sen det var men så HÄR illa brukade det absolut inte vara!
Klockan är halv sju. Det är inte för sent att ringa, tvärtom. Många har ju precis kommit hem från jobbet.Försökte ringa jouren men bara signal efter signal ingen som svarade.
Vågar inte ringa min sponsor är det inte för sent? Tänkt om jag stör? Vad ska jag säga?
Försökte ringa jouren men bara signal efter signal ingen som svarade.
Vågar inte ringa min sponsor är det inte för sent? Tänkt om jag stör? Vad ska jag säga?
AA tele jourKlockan är halv sju. Det är inte för sent att ringa, tvärtom. Många har ju precis kommit hem från jobbet.
Annars, gör som föreslagits - skicka ett SMS till din sponsor och be om hjälp!
Vilken jour försökte du ringa?