Jag tolkar det som om han inte behöver komma längre för att flaskan redan är urdrucken. Men jag kanske har fel.
Så tolkade även jag det. (Även om jag gärna hade tolkat det som att TS själv hällt ut flaskan men tyvärr tror jag inte det.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tolkar det som om han inte behöver komma längre för att flaskan redan är urdrucken. Men jag kanske har fel.
Så tolkar jag det också och hoppas...Jag tolkar det som om han inte behöver komma längre för att flaskan redan är urdrucken. Men jag kanske har fel.
Det finns lite kvar änDet är kanske bra att han kommer dit ändå, även om flaskan är urdrucken...?
Det finns lite kvar än
Har inte sagt något men som om han redan visste. Han har ringt. Svarade inte. Sedan skrev och undrade vad jag gjorde. Inte svarat på det heller.
Skakningarna har slutat och mår bättre nu i kroppen. Resten är skit.
Och är det inga möten i närheten så delta online @karamelldrottningen . Blir på riktigt orolig när du fortsätter att blanda stora mängder alkohol med din medicin, du riskerar ditt liv och har ingen på plats som kan larma om du skulle behöva akutvård.Kontakta din sponsor tycker jag. Är det nåt möte idag, isåfall gå, din pojkvän får skjutsa dig!
Du måste ta tag i det på riktigt nu, det har ju barkat iväg totalt
Jag vet inte. På båda frågorna.Varför svarade du inte när han ringde? Skämdes du? Det är ju vad det är, bättre att vara ärlig med det istället för att låtsas att det inte finns tänker jag. Har du någon alkohol kvar hemma nu? Häll ut allt medan du fortfarande tänker någorlunda klart.
Jag tycker också du borde höra av dig till din sponsor. Det är såna här situationer de kan stötta dig i tänker jag, de som själva varit med och vet hur du känner dig.
RING DIN SPONSOR!På
Jag vet inte. På båda frågorna.
Jo jag skäms. Speciellt som jag bara ett tag innan frågar om han kan hälla ut. Skulle inte ha frågat det. Ens nämnt det. Nu finns ju inget att hälla ut längre.
Och vet inte vad som finns kvar måste kolla mina ställen. Ev lite whiskey kvar eller om det är uppdrycket då är det nog slut allt. Hur ska jag ens klara mig utan minsta lilla alkohol? Inte ens litegrann när skakningarna och allt skit svämmar över. Men jag måste. Får se om jag har nått kvar. Minns inte
Men jag tänker att tråden klarar sig ifrån huruvida hennes mamma bör stämplas som alkoholist eller ej? Tycker det blir rent obehagligt att det ska sitta och gissas här om en människa som vi inte vet något om, som inte ens får komma till tals i tråden, och som tråden inte heller handlar om.
Ingen fara!Helt sant. Det var fel av mig att plocka upp den tråden. Jag ville mest lyfta fram detta med beteendet, men det hade jag kunnat göra på ett annat sätt. TS, jag ber om ursäkt.
Skrev alltså att jag hade druckit. Skrev förlåt till dig och förlåt till migSkrev nu att han inte behöver komma att jag fixat det själv.
Har också funderat på det. Komma bort och fokusera på bara att vara nykter.RING DIN SPONSOR!
Skakningarna misstänker jag beror på abstinens. Du är fysiskt beroende av alkohol, det är därför kroppen känns bättre när du dricker.
Du måste ta hjälp!