Han håller nu på och lagar nån mat och sjunger (bättre än bra ska tilläggas). Och det enda jag gör är att sitta och dricka.
Helt sjukt.
Helt sjukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg nu! Sluta slingra dig!Det är det absolut! Men är det fånigt att skriva? Det skulle jag kunna göra nu. Säga är jättesvårt.
Jävla fegis
Det är det absolut! Men är det fånigt att skriva? Det skulle jag kunna göra nu. Säga är jättesvårt.
Jävla fegis
Vet inte vad jag skriver. Han sjunger dåligt men lagar god mat!
Inget som är viktigt för tråden men kändes ändå viktigt att poängtera det
Det är något som du tycker om hos honom. Han har garanterat liknande saker som han älskar hos digVet inte vad jag skriver. Han sjunger dåligt men lagar god mat!
Inget som är viktigt för tråden men kändes ändå viktigt att poängtera det
TackNEJ. Jag gör så. Och ofta i efterhand. Det är inte det minsta fånigt! För att jämföra så tog det mig alltså 1-2 år att per text fråga min kille om jag kunde få en egen handhandduk hos honom. Jag vet inte ens varför det kändes så otroligt jobbigt att be om för mig. Men det spelar ingen roll! Det viktiga är att man hittar sina sätt att kommunicera.
Han är fantastiskt på så många sätt och visDet är något som du tycker om hos honom. Han har garanterat liknande saker som han älskar hos dig
Alla sätt är rätt!Tack
Detta betyder så mycket!
Vill säga och ska berätta. Men har så svårt att få ur mig på rätt sätt.
Skriver om ett litet tag. Precis så som det är
Alla sätt är rätt!
Ser du själv hur mycket alkoholen har en negativ inverkan på ditt beteende, angående att du sitter ensam i ett rum nu och inte orkar med ditt eget liv för att du har druckit? Jag känner igen mig så himla mycket i det du skriver nu om hur det är emellan er och hur din vardag ser ut. Mina närstående sa till mig att jag var helt personpighetsförändrad när jag drack, och du verkar ju vara en sån person som ror runt mycket själv, som tar dig för och jobbar. Men nu orkar du inte med din vardag på grund av drickat, kan du se vilken stor skillnad det är från ditt friska jag?Jag sitter i gästrummet. Och så.
Han tyckte jag skulle komma ner och vara lite social. Försökte krama mig mm.
Men det känns så fel nu när jag druckit.
Och har noll lust att vara social.
Måste berätta. Men det är svårt när han studsar runt.
Bra att du berättade! Jättebra!Berättade att jag druckit. Sa att jag tagit några glas. Då sa ha han att jag inte ska dricka alls. Inte ens ett glas. Jag höll givetvis med.
Sen åt vi lite. Jag knappt nånting. Inte jättesugen fast det smakade bra allting. Men var mer sugen på vin så gick upp snart igen.
Han kom upp och var ledsen att jag inte hade ätit knappt. Vi hade sex och allt var jättebra. Sen nyss märkte jag att han blev sur igen. För sa att jag kanske kan ta ett glas till. Bara just nu.
Sa att han blir ledsen och arg. Att jag måste sluta NU.
Men jag försöker ju!
Hur jag än gör blir det fel
Det där sista är ju dock inte sant. Jag förstår att det känns sant, men det är faktiskt så att om du inte tar ett glas till så blir det rätt. Att inte dricka mer även om man mår piss är rätt.Berättade att jag druckit. Sa att jag tagit några glas. Då sa ha han att jag inte ska dricka alls. Inte ens ett glas. Jag höll givetvis med.
Sen åt vi lite. Jag knappt nånting. Inte jättesugen fast det smakade bra allting. Men var mer sugen på vin så gick upp snart igen.
Han kom upp och var ledsen att jag inte hade ätit knappt. Vi hade sex och allt var jättebra. Sen nyss märkte jag att han blev sur igen. För sa att jag kanske kan ta ett glas till. Bara just nu.
Sa att han blir ledsen och arg. Att jag måste sluta NU.
Men jag försöker ju!
Hur jag än gör blir det fel