H
HorseGeek
Sv: Alhohol o hästar...
Aa kanske det. Men man borde väl inte få rida alls?
Aa kanske det. Men man borde väl inte få rida alls?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med denna skribent.
När skulle an ha tid? Blir aldrig tillfälle att förtära alkohol..
Bor man i skogen är man dessutom dömd till nykterist.
/ skogsmullen utan privattaxi
ELLER så tar vi och slår ihop partyt blir jätte packade och går dagen efter arm i arm och fixar hästarna
Hehe.. det där var inget dåligt förslag!!
Eller... Jättefest, fylla och armkrok---> så kan "kararna" ta hästarna!
wooohooo! PARTY!
Det här låter kanske löjligt men jag tycker faktiskt det borde införas på tävlingar att man ska alkoholtestas...
Det görs...
Det trodde jag verkligen inte gjordes på tävlingar.
Vad glad jag blev nu.
Det skedde en ganska uppmärksammad diskning (med efterföljande avstängning ett par mån, tror jag) på islandshäst-SM för några år sedan på grund av för hög alkoholhalt hos ryttaren (dvs över 0,2 promille), så nog görs det tester, alltid....
Tja, alkohol i vilka mängder? Om jag tar ett glas vin till maten är jag inte full och går ut och donar i stallet trots detta. Jag rider dock inte om jag har vin i kroppen...sånt ordnar jag med innan, i så fall.
en bra fråga är ju NÄR hinner man bli dricka sig packad med eget stall och innehåll på 3 hästar
nå nu är det ju VÄLLDIGT länge sedan jag varit berusad och då var jag och mockade bakis och det var en mindre rolig känsla även en fin lärdom
/ ofrivillig nykterist som skulle behöva sig en rejäl bläcka till jul
Jag håller helt med dig! Jag har själv ett eget stall och tre hästar och jag har inte vart på krogen på läänge Skulle också behöva bli på lyset nån gång haha
men, är det inte så att det är förbjudet att rida full, precis som att cykla/köra full?