Äldsta/yngsta personen ni skulle kunna dejta?

Har dejtat lika gamla och äldre
Mina långa förhållanden har varit med 11 år äldre män.
Min sambo är också 11 år äldre.
Yngre kan jag av nån anledning inte tänka mig

Jag tycker 6 år upp eller ner är ganska så lagom. För min del så känns det inte som om det behöver vara så stor åldersskillnad.

Jag har svårt att tänka mig någon som är väldigt mycket yngre, men annars är jag flexibel.
Min partner är rätt mycket äldre än mig men hade inga barn sedan tidigare vilket jag såg som ett plus. Vi var i olika ålder men på samma plats i livet.

Antagligen för att du ligger runt och skriver på ett omoget vis.

Jag dejtar inte, jag ligger runt :p

Så skriver någon som är 16-17 :)

Om det inte vore för att du är så otroligt otrevlig hade det här varit vansinnigt roligt.

Sedan du berättade att du jobbar med psykiskt sjuka människor blir det bara mer och mer obehagligt för varje gång du uttalar dig dömande och kategoriskt.

Om det inte vore för att du är så otroligt otrevlig hade det här varit vansinnigt roligt.

Sedan du berättade att du jobbar med psykiskt sjuka människor blir det bara mer och mer obehagligt för varje gång du uttalar dig dömande och kategoriskt.
Alltså jag undrar vem det är som framstår som 16-17 här. :D

Har haft yngre och äldre , aldrig någon i samma ålder.
Min första seriösa kille var faktiskt bara 16 när jag var 18 :) sedan hade jag en som var 3 år äldre, efter det en som var 3 år yngre, efter det en som var 6 år äldre och nuvarande är 2 år äldre , är 30 :)

Ja, hur gammal/ung person skulle ni kunna tänka er att dejta? Och hur gamla är ni själva?

Som mitt nick säger, är jag 19 år gammal.
Jag har (eller snarare min hjärna har?) någon knäpp idé om att yngre är big no-no. Däremot är ganska många år äldre okej. I klartext skulle jag (min hjärna) i princip kunna döma ut en person född 98-01-01 enbart pga åldern, medan en person född 96-12-31 känns helt okej. :crazy: Och då är ändå 98an i praktiken bara 3 månader yngre än mig, medan 96an är 9 månader äldre.
När det kommer till äldsta vs. yngsta skulle jag nog säga att 90a är det äldsta, och 97a yngsta.
Jag har inga direkta principer, attraheras jag av någon så gör jag. Eftersom jag är strax över 30 blir ju de som är tio år yngre ganska så ordentligt unga och på gränsen till barn, så min gräns neråt är snävare tilltagen än den uppåt, där jag kan känna dragning till män som är upp till 20 år äldre än jag själv. Detta tänker jag kommer ändras i takt med att jag blir äldre och de som är många år yngre än jag ändå kan vara med god marginal vuxna. Om jag ska inleda en relation med någon känns det däremot rätt viktigt att vi i någon mån är i samma fas av livet, särskilt som jag tror mig vilja ha barn.

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag... 21 22 23
Svar
450
· Visningar
35 482
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 105
Senast: melen
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare... 2
Svar
25
· Visningar
7 460

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka