Äldsta/yngsta personen ni skulle kunna dejta?

Ålder är inte så väsentligt utan det handlar om individ, mognad och hundra andra parametrar.

Jag har so far inte träffat en enda man kring de 20-30 som är på samma ställe i livet som jag är oavsett dessa 102 parametrar och i fråga om en för många, viktig fråga så är ålder faktiskt väldigt väsentlig; BARN.

De flesta män 20-30 vill ha egna såna och nog för att jag är fertil än, men jag har 3 egna barn och 3 barnbarn = här föds inga fler barn!!

Jag har so far inte träffat en enda man kring de 20-30 som är på samma ställe i livet som jag är oavsett dessa 102 parametrar och i fråga om en för många, viktig fråga så är ålder faktiskt väldigt väsentlig; BARN.

De flesta män 20-30 vill ha egna såna och nog för att jag är fertil än, men jag har 3 egna barn och 3 barnbarn = här föds inga fler barn!!

Det var nog det jag menade med att jag håller med till del - sannolikheten minskar nog rejält med åldersskillnad att man är kompatibla. Däremot om man är kompatibla, tror jag inte att åldern spelar roll alls.

Tänker mig ca 23 till 32år. Är 25, ett års skillnad mellan mig o sambon.
När jag tänker efter är de flesta i min familj/släkt jämngamla eller bara ett par års skillnad med sina respektive.

Bekantingen 30+ fick ragg. Hen verkade lite ung men sa sig vara 21. Det blev mer än en sexdejt hemma hos 30 plussaren under några veckor. Sen upptäcktes en medicinkartong med personummer. 17 år var hen.
-Men du hade ju sagt nej om jag sagt sanningen.
Ut åkte hen - fort.

Jag är 33 och tänker mig att sex åt yngre eller äldre är okej. 40 låter så gammalt, så skulle jag träffa någon 40+ skulle jag nog behöva lära känna personen innan jag känner till åldern.

Jag har dejtat både yngre och betydligt äldre i mina dar.

Jag har i min bekantskapskrets ett par där det skiljer cirka 20 år. Kvinnan är nog runt 45 år och har barn i tonåren. Den "nya" mannen är runt 25 och har inga barn sen tidigare.
De har nu ett gemensamt barn och verkar trivas bra ihop.

Det har snackats en hel del kring dem och jag blir så less på det.
Jag förstår verkligen inte varför vissa har så mycket åsikter om hur andra gör i sina val av partners. Om båda trivs och mår bra av varandra, varför lägga sig i?

Ja, hur gammal/ung person skulle ni kunna tänka er att dejta? Och hur gamla är ni själva?
Det beror på, jag är inte så fokuserad på ålder, för mig är det bara en siffra. Huvudsaken för mig är att den andra personen är snäll, trevlig och fungerar bra ihop med mig, dvs förstår mig osv. Lite svårt att förklara, men man skulle kunna säga att personen i så fall är den rätta. :)
Själv är jag snart 30.

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 571
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 982
Senast: melen
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka