Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha men va!?Antagligen för att du ligger runt och skriver på ett omoget vis.
Jag dejtar inte, jag ligger runt
Så skriver någon som är 16-17![]()
Antagligen för att du ligger runt och skriver på ett omoget vis.
Antagligen för att du ligger runt och skriver på ett omoget vis.
Så man får alltså inte ligga runt som 30-åring? Så otroligt tråkigt. Nåja, då är jag hellre omogen än sitter hemma och knypplar dukar eller vad jag nu förväntas göra.
Alltså jag undrar vem det är som framstår som 16-17 här.Om det inte vore för att du är så otroligt otrevlig hade det här varit vansinnigt roligt.
Sedan du berättade att du jobbar med psykiskt sjuka människor blir det bara mer och mer obehagligt för varje gång du uttalar dig dömande och kategoriskt.
Låt mig gissa...Jag?Alltså jag undrar vem det är som framstår som 16-17 här.![]()
Det är händerna på täcket och ensam i sängen tills din far hittar den du ska gifta dig med förstår du väl!![]()
Beror på hur mycket du ligger.Låt mig gissa...Jag?![]()
Det blir nog jobbigt för min stackars far 48 mil härifrån![]()
Suck. Jag var rädd för det. Det var inte mig du syftade på. Jag är om inte 102 så minst 95.Beror på hur mycket du ligger.
Själv är jag 102.
Jag har inga direkta principer, attraheras jag av någon så gör jag. Eftersom jag är strax över 30 blir ju de som är tio år yngre ganska så ordentligt unga och på gränsen till barn, så min gräns neråt är snävare tilltagen än den uppåt, där jag kan känna dragning till män som är upp till 20 år äldre än jag själv. Detta tänker jag kommer ändras i takt med att jag blir äldre och de som är många år yngre än jag ändå kan vara med god marginal vuxna. Om jag ska inleda en relation med någon känns det däremot rätt viktigt att vi i någon mån är i samma fas av livet, särskilt som jag tror mig vilja ha barn.Ja, hur gammal/ung person skulle ni kunna tänka er att dejta? Och hur gamla är ni själva?
Som mitt nick säger, är jag 19 år gammal.
Jag har (eller snarare min hjärna har?) någon knäpp idé om att yngre är big no-no. Däremot är ganska många år äldre okej. I klartext skulle jag (min hjärna) i princip kunna döma ut en person född 98-01-01 enbart pga åldern, medan en person född 96-12-31 känns helt okej.Och då är ändå 98an i praktiken bara 3 månader yngre än mig, medan 96an är 9 månader äldre.
När det kommer till äldsta vs. yngsta skulle jag nog säga att 90a är det äldsta, och 97a yngsta.