Äldsta/yngsta personen ni skulle kunna dejta?

Jag kommer på en sak, nämligen skaffa barn. Jag har inga, har aldrig velat ha, vill inte ha och är faktiskt för gammal.

Undrar i vilket fack vi ska sätta de barnlösa gamlingarna :confused:.
Du behöver väl inte sätta dig i något fack ?
Du är väl redan i de barnlösas fack antar jag om man ska se det så?

... och det har sällan med ålder att göra...
Ofta har det med ålder att göra .... utveckling .... 7 åringar går med andra 7 åringar 16!åringar med andra 16 åringar, 20 åringar festar ofta, 30 åringar har i många fall skaffat barn... man umgås helt enkelt oftast med människor i samma situation och då är åldern oftast nära ens egen..

Ofta har det med ålder att göra .... utveckling .... 7 åringar går med andra 7 åringar 16!åringar med andra 16 åringar, 20 åringar festar ofta, 30 åringar har i många fall skaffat barn... man umgås helt enkelt oftast med människor i samma situation och då är åldern oftast nära ens egen..

Återigen, det menar du är kalla fakta? Och vem blandar in BARN i den här diskussionen?! Det är ju bara du som drar peddoväxlar.

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 571
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 982
Senast: melen
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka