Äldsta/yngsta personen ni skulle kunna dejta?

Jag vet faktiskt inte riktigt det själv... :confused:
Men typ att du ser rätt så "ungdomlig" ut och sen har en connemara kvar från ponnytiden (tror jag? den där äldre?), så har jag liksom tänkt att du varit kanske typ 25 :p
Men å andra sidan brukar jag vara rätt dålig på att gissa åldrar så...

Jag brukar få höra att jag ser yngre ut och hävdar själv evig ungdom :D
Visst har jag kvar en gammal ponny (född 1992). Hon har iofs haft fyra fodervärdar efter att jag flyttade hemifrån 2005 så åren har gått.

Nej en 18 åring och en 25 åring är mer på samma nivå.
Jag tycker en 40 årig mAn borde vara så mentalt äldre att han inte ligger med 18 åriga tjejer.

Men hur mentalt nära varandra måste man vara för att ligga med varandra? Är det bara en sexpartner jag är ute efter så planerar jag inte att diskutera politik eller filosofiska värderingar med denne.

Men hur mentalt nära varandra måste man vara för att ligga med varandra? Är det bara en sexpartner jag är ute efter så planerar jag inte att diskutera politik eller filosofiska värderingar med denne.
Så mentalt mogna att båda är vuxna vilket få 18 åringar är nuförtiden .
Sen tycker jag det är rätt äckligt att som 40 åring tända på 18 åringar faktiskt. Lite gubbsjuka om man frågar mig.

Så mentalt mogna att båda är vuxna vilket få 18 åringar är nuförtiden .
Sen tycker jag det är rätt äckligt att som 40 åring tända på 18 åringar faktiskt. Lite gubbsjuka om man frågar mig.
Vad olika vi tolkar saker. Skriver någon 18-65 tolkar jag det snarare som att åldern har minimal betydelse, inte att personen nödvändigtvis tänder på 18-åringar.

Det är ju flera i tråden som skrivit om familj som levt ihop med ca 20 års åldersskillnad, upplever du det som äckligt också? Kan tycka att det är rätt klantigt uttryckt med tanke på vad som skrivits kring det i tråden. Sen är ju frågan varför det är de äldre som tänder på de yngre som är de äckliga enligt dig, borde inte de yngre som tänder på de äldre också vara det då, eller funkar det bara åt ena hållet?

Så mentalt mogna att båda är vuxna vilket få 18 åringar är nuförtiden.
Jag förstår nog fortfarande inte riktigt, det låter inkonsekvent för mig. Om en 18-åring inte kan ses som vuxen - du använde ordet barn tidigare - så är det väl inte bättre att det barnet ligger med en 25-åring än med en 40-åring? 18-åringen är ju inte själv mer vuxen eller mentalt mogen bara för att den andre parten är yngre?
Då blir ju den väntade följdfrågan hur ser du på 18-åringar som tänder på 40-åringar...? :)

Jag förstår nog fortfarande inte riktigt, det låter inkonsekvent för mig. Om en 18-åring inte kan ses som vuxen - du använde ordet barn tidigare - så är det väl inte bättre att det barnet ligger med en 25-åring än med en 40-åring? 18-åringen är ju inte själv mer vuxen eller mentalt mogen bara för att den andre parten är yngre?

Då blir ju den väntade följdfrågan hur ser du på 18-åringar som tänder på 40-åringar...? :)
Daddy issues

Och oavsett är det väldigt skumt att som 40 åring ligga med så mycket yngre människor.
Finns ingen som helst likhet på livet som 18 åring och livet man har i 40 årsåldern.

Skulle fått men för livet om jag som 30 åring råkat dra hem ett 18 årigt krogragh, hade skämts ihjäl verkligen och känt mig som jag förgripit mig på ett barn .

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 571
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 982
Senast: melen
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka