Visst, men det framgick inte när han dejtade 18-åringar. Han skrev att han reflekterade över åren som gått. Han kanske var 15, 18 eller 22.Han skrev åldern 18 i siffror , inte 90 talister enbart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst, men det framgick inte när han dejtade 18-åringar. Han skrev att han reflekterade över åren som gått. Han kanske var 15, 18 eller 22.Han skrev åldern 18 i siffror , inte 90 talister enbart.
Hur många 18 åringar bor själva i dagens Sverige ?
Skulle du tycka det vore trevligt att ligga med en 18 åring hemma hos hans föräldrar ? Och träffa hans mamma och pappa efter det... som en 30 årig kvinna med barn..
Okej jag löste kanske slarvigt, men oavsett så diskuterar jag int honom som individ utan allmäntVisst, men det framgick inte när han dejtade 18-åringar. Han skrev att han reflekterade över åren som gått. Han kanske var 15, 18 eller 22.
Skulle du tycka det vore trevligt att ligga med en 18 åring hemma hos hans föräldrar ? Och träffa hans mamma och pappa efter det... som en 30 årig kvinna med barn..
Menar du en 40 åring som bor hemma hos morsan ? Annars bor ju ofta 40 åringar själva utan att deras mamma och pappa behöver se vilja de har sex med,Jag skulle inte tycka det var trevligt att ligga med en 40-åring i sällskap med hans familj heller. Jag förstår inte dina argument.
Men det där har ju inget med åldern att göra. Jag hade inte uppskattat att ligga med någon hemma i deras föräldrahem och sen gå ut och äta frukost med föräldrarna oavsett om hen är 18 eller 35.
Det där har aldrig stämt med mig och mitt liv. Vilka får jag dejta om det ska vara politiskt korrekt?Ofta har det med ålder att göra .... utveckling .... 7 åringar går med andra 7 åringar 16!åringar med andra 16 åringar, 20 åringar festar ofta, 30 åringar har i många fall skaffat barn... man umgås helt enkelt oftast med människor i samma situation och då är åldern oftast nära ens egen..
Menar du en 40 åring som bor hemma hos morsan ? Annars bor ju ofta 40 åringar själva utan att deras mamma och pappa behöver se vilja de har sex med,
Ja absolut, morsan tar hem 18 åriga killar för sex, oyeah .Om du breddar din tankegång en liten, liten smula kan ju 40-åringen ha skapat en familj, t ex hemmavarande barn.
Ja absolut, morsan tar hem 18 åriga killar för sex, oyeah .
Ja absolut, morsan tar hem 18 åriga killar för sex, oyeah .
Förlåt menLägger du dig ofta i vilka sexpartners dina föräldrar har?
Lägger du dig ofta i vilka sexpartners dina föräldrar har?
Du är medveten om vad pedofil betyder antar jag?Är man bara ute efter att ligga tycker jag det är ännu värre, när vi pratar 18 och 40 , peddovarning.
Alltså nä jag har ju ingenting med min mammas sexliv att göra men jag skulle verkligen undra om det brunnit i huvudet på henne om hon skulle ta hem någon som var 10 år yngre än jag. Jag hade fått en helt annan syn på henne efter det. Det kanske är tillknäppt och dömande av mig men ja.
Varför skulle du få en annan syn på henne?