Äldsta/yngsta personen ni skulle kunna dejta?

Hur många 18 åringar bor själva i dagens Sverige ?
Skulle du tycka det vore trevligt att ligga med en 18 åring hemma hos hans föräldrar ? Och träffa hans mamma och pappa efter det... som en 30 årig kvinna med barn..

Men det där har ju inget med åldern att göra. Jag hade inte uppskattat att ligga med någon hemma i deras föräldrahem och sen gå ut och äta frukost med föräldrarna oavsett om hen är 18 eller 35.

det förstår jag , men som vuxen att gå hem och ligga med en tonåring som fortfarande bor hemma hos föräldrarna är ju något extra..
Men det där har ju inget med åldern att göra. Jag hade inte uppskattat att ligga med någon hemma i deras föräldrahem och sen gå ut och äta frukost med föräldrarna oavsett om hen är 18 eller 35.

Ofta har det med ålder att göra .... utveckling .... 7 åringar går med andra 7 åringar 16!åringar med andra 16 åringar, 20 åringar festar ofta, 30 åringar har i många fall skaffat barn... man umgås helt enkelt oftast med människor i samma situation och då är åldern oftast nära ens egen..
Det där har aldrig stämt med mig och mitt liv. Vilka får jag dejta om det ska vara politiskt korrekt?

Hur många 18 åringar bor själva i dagens Sverige ?
Skulle du tycka det vore trevligt att ligga med en 18 åring hemma hos hans föräldrar ? Och träffa hans mamma och pappa efter det... som en 30 årig kvinna med barn..

Jag har ingen statistik på det och det spelar heller ingen större roll.
Varför jag skulle träffa hans föräldrar förstår jag inte riktigt. De är förhoppningsvis inte med i sovrummet. Träffar jag hans föräldrar i något annat sammanhang så hoppas jag att de är trevliga människor som uppskattar att deras son har en bra sexpartner.

Mina ex har båda varit 5-6 år äldre än mig (jag är född 89). Ren slump då jag sen jag slutade skolan är helt obrydd om folks ålder. Senaste pojkvännen var jag tvungen att fråga hur mycket han fyllde när hans födelsedag närmade sig, då hade vi dejtat i ett halvår :o

Jag har haft förhållanden med män som varit: nio år äldre, tre år yngre, fem år äldre, 16 år äldre, kort med 30 år äldre, nuvarande är sju år yngre.

Jag tänder på personligheten, åldern är helt oviktigt för mig

Alltså nä jag har ju ingenting med min mammas sexliv att göra men jag skulle verkligen undra om det brunnit i huvudet på henne om hon skulle ta hem någon som var 10 år yngre än jag. Jag hade fått en helt annan syn på henne efter det. Det kanske är tillknäppt och dömande av mig men ja.

Varför skulle du få en annan syn på henne? Mina föräldrar är gifta och jag tror att de är monogama. Skulle något förändras, de separerar eller någon dör, så skulle jag inte bry mig om åldern på deras eventuella sexpartners så länge det handlar om vuxna människor.

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 571
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 982
Senast: melen
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka