Sv: Aldrig mer bett!!
Men jisses...dra alla över en kam eller vadå.
Det är väl självklart att det är något jag skulle vilja kunna göra rida ut en tur med min häst i bara halsring.
Men som läget är just nu så kan jag inte det då jag vet att han är rädd för vissa saker som gör att jag inte kan rida ut med honom i halsring.
Och det är en lång väg dit.
Jag vet för det har tagit mig så här lång tid för att verkligen kunna bemästra på ett korrekt sätt att få min häst att gå ett kortare dressyrpass i skritt med halsring.
Jag ser hellre till att det tar längre tid än att det går för fort fram.
Mvh Xoya.
Alla ni som rider med halsring hur får ni stopp om olyckan är framme. Inte äns parrelli hempfling och alla andra gudar kan träna sin häst för det. Hästar är levande djur allt kan hända. Om ni vill rida bettlöst Är side pullen det mest snälla
Men jisses...dra alla över en kam eller vadå.
Det är väl självklart att det är något jag skulle vilja kunna göra rida ut en tur med min häst i bara halsring.
Men som läget är just nu så kan jag inte det då jag vet att han är rädd för vissa saker som gör att jag inte kan rida ut med honom i halsring.
Och det är en lång väg dit.
Jag vet för det har tagit mig så här lång tid för att verkligen kunna bemästra på ett korrekt sätt att få min häst att gå ett kortare dressyrpass i skritt med halsring.
Jag ser hellre till att det tar längre tid än att det går för fort fram.
Mvh Xoya.