Aldrig mer bett!!

Har dock inte läst igenom hela tråden och tänker minsann inte stå för allt jag skrivit. :D
Skrattade rätt ut när jag läste denna meningen. Men såklart, det behöver du inte - preskriptionstiden har ju passerat! ;)

On topic så har jag ridit min egen häst bettlöst i 15 år och vi trivs super med det. Tömkör med bett dock. När jag har haft/ridit andra hästar jag inte känner lika väl har jag föredragit bett. Har alltid tyckt att samspelet med hästen rent balans, vikt och rörelsemässigt måste klaffa väldigt mycket mer för att man ska få bra utdelning av bettlöst.

Liknande trådar

Utrustning Jag har ridit för det mesta dels med bett tills jag köpte min nuvarande häst. När jag började rida min häst så var han oerhört stark...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 004
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 336
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 260
Relationer Det har skurit sig så enormt mellan mig och min sambos mamma att jag inte vill vara här mer. Jag vill inte vara där jag bor, jag vill...
2
Svar
27
· Visningar
4 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka