Akvarietråden V

Minöringar på jakt:
05.022315.jpg
 
@Scandi, jag älskar verkligen alla dina räkbilder :heart Både räkorna och själva bilderna som så är så snygga. Jag ska nog flytta över räkorna från min fisk-tomma 54a till 100an (röda neos i båda) så att jag kan ha någon ny variant i 54an. Får jag till själva aquascapen snyggt så kanske jag t.o.m. skulle testa någon riktig fin-räka. Tänker dock inte börja fundera redan nu på vilken variant, för eh, jag har nog att fundera på växter och fiskar och allt vad det nu är :rofl:
 
@Scandi, jag älskar verkligen alla dina räkbilder :heart Både räkorna och själva bilderna som så är så snygga. Jag ska nog flytta över räkorna från min fisk-tomma 54a till 100an (röda neos i båda) så att jag kan ha någon ny variant i 54an. Får jag till själva aquascapen snyggt så kanske jag t.o.m. skulle testa någon riktig fin-räka. Tänker dock inte börja fundera redan nu på vilken variant, för eh, jag har nog att fundera på växter och fiskar och allt vad det nu är :rofl:
Tack så mycket! 🥰 De är tacksamma modeller de där. 😊
 
Posthornen jag fick med neosarna har växt väldigt i räklingsburken så jag stoppade ner några i 30 liters karet. Får se hur det funkar för dem där.

Den här har fått en liten äggklase på skalet. Praktiskt att ha barnen med sig? 😅 Tycker de är rätt fina ändå med sina fläckar:
VideoCapture_20240913-200003.jpg
 
Nu när nykomlingarna hunnit landa lite mer ordentligt på jobbet kunde jag ge dem fryst cyclops, och passa på att ta nya bilder på tjusiga kampfisken. Vännen med 720L sa att om inte jag köper honom, då gör hon det :rofl:
1000067847.jpg

Grejen är väl att jag hela tiden tänker: "Men tänk om det kommer än ännu finare sedan?!" :o

Har ju sett de som är blå och guld typ som är otroligt läckra. Fast många av dem verkar ha lååånga fenor och det vill jag inte ha. Beror väl på vad mer jag ska ha i akvariet också, för ja, oavsett vilken det blir så kommer jag försöka mig på att ha den med sällskap.
 

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
365
Senast: Emiro
·
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: trazel
·
INK
Hästvård Har en häst med inkar, som behandlats 4 gånger med cellgifter och elektroterapi på Strömsholm, varje gång har en del av inken trillat...
Svar
3
· Visningar
539
Senast: Valle
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 668
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp