Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket!Alltså, cyano eller ej men det där akvariet är SÅ fint
Vilka fina bilder! Jag undrar om du inte har bägge? Den precis ovanför den i mitten ser lite mer ut som en jordgubbe tycker jag? Det spelar ingen roll för deras skull iaf, jag har tre arter blandade bland mina och de stimmar allihopa tillsammans.Några av mina små rasboras. Hade fått för mig att de var jordgubbsrasbora, men de är visst dvärgrasbora. Svårt när alla är så lika varandra Men jag tycker om dem! De är fina, beter sig intressant och var billiga. Funderar på att ha dem ihop med mina luminatus sedan. Vill nog gärna ha någon till fisk med dem iaf. Ska kolla vad mer som lever i deras ursprungsområde, ifall man kan hitta något intressant där.
Visa bifogad fil 153061
Ja kanske är det båda! Har tänkt att de har lite olika utseende för att några är hanar och några honor, men det skulle inte förvåna mig jättemycket om det är några hanar av en sort och några honor av en annan. Har t.o.m. hänt att vi fått med en pseudomugil med en leverans endlers så det blir ju fel ibland och med två närbesläktade, typ likadana sorter är det nog ännu vanligare.Tack så mycket!
Vilka fina bilder! Jag undrar om du inte har bägge? Den precis ovanför den i mitten ser lite mer ut som en jordgubbe tycker jag? Det spelar ingen roll för deras skull iaf, jag har tre arter blandade bland mina och de stimmar allihopa tillsammans.
Trådfenorna passar i dunkel belysning tycker jag, de ser så mystiska och magiska ut. Så fina!
Alltså, hur gör du för att få så otroligt bra bilder på dina akvarieinvånare? Vad fotograferar du med osv?En färgglad rackare: Visa bifogad fil 153088
Då har du inte haft Macobrachium.Så härligt!
Mina Amanos var jätteduktiga på att äta håralger när jag köpte dem. De blir blå av dem med!
Alltså det värsta med Amano är att de kan springa upp ur håven! Småräkorna sprätter till lite på sin höjd men är för svaga för att krypa men Amanos har inga problem med det inte, de klättrar som om de vore landdjur!
Kanske inte är såhär du menar men jag tänker på vissa av Takashi Amanos scapes. Full djungel men ändå "enkelt" och ordnat. Öar av djungel istället för djungel i hela karet liksom. Visserligen ljus sand då men:Jag dras ju mellan att gilla "enkel" design och fullt ös djungel av allting. Men jag vill ha en fin djungel. HUR GÖR MAN!? Funderar också på att ha in mer sten, för det brukar jag inte använda mig av alls, annat än för att tynga ner rötter