Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyckades googla mig till att de kallas för hästräka!Vad är det för något? Så spännande!
Ja, det tror jag!Äntligen "klar" med att göra om ena 54an. Nu har jag gjort vad jag kan för stunden. Skulle vilja ha in mer växter, men vet inte vilka eller exakt var de skulle stå...
Men botten är klar, roten placerad, mossa inkilad bakom den för att skapa en bra barnkammare för räklingar, växter som kommer växa sig högre finns bak i höger hörn...
Visa bifogad fil 153787
Just nu är det 3 ottos och några röda neocaridina i akvariet. Ska såklart ha i mer vatten också, när jag känner mig klar med växterna. Funderar på fler låga växter fram. Ska kolla vad jag har i mina olika akvarium...
Är det något mer ni tänker att saknas? Tror ni att ett honungsgurami-par kan trivas här?
WOW så fin Det ser ju (iaf på den här bilden) ut som typ guldglitter i de ljusa partierna fram på kroppen. Sån här räka skulle jag inte ha något emot att ha i mina akvarierEn annan mörk pojke:Visa bifogad fil 153792