Akvarietråden IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lilla mörka 7an:
7ann3349.webp

Boakillen. 🥰 Jag önskar ju att jag kunde försvara ett inköp av fler sådana här för jag tycker de är så galet snygga men känner varenda gång jag nästan trillar dit att 250 kr/räkling är lite väl dyrt. 😵 Det får bli när jag har ett litet kar avsett bara för dessa isåfall.
Boa1026.jpg

@Scandi, du får gärna fortsätta spamma med bilder, de är fantastiska :D

Sedan är jag glad åt att jag gillar mina gratis skräpräkor tillräckligt mycket för att inte känna mig lockad att köpa dyra "fin-räkor" :rofl: Men dina räkor är verkligen otroligt fina.

Upptäckte nu att min ena otto har dött :( Såg räkorna ha kalas på något i ena akvariet och det tog en liten stund för mig att förstå vad de hittat... Gissar att den tyvärr svultit ihjäl, för de är ganska kräsna med mat de där. Nu har jag en otto kvar i det akvariet, och två ottos i ett annat. Lyckades inte få tag på alla när jag skulle flytta runt fisk förut. Ska nog göra ett nytt försök nu så att jag inte har en ensam stackare i ett akvarium :(

Funderar annars mest på hur länge jag ska ha mina nykomlingar i karantän. Nu har de bott här en dryg vecka och de ser fortfarande fina och glada ut.

Rumpelstiltskin är så himla fin i färgerna! 😍 Hört lite olika om när de färgar ut ordentligt, att de gör det mer om de har konkurrens/sällskap men så verkar inte vara fallet för denna. Ser inte hur han skulle kunna färga ut mer, han är så färgglad och fin. Tror att han trivs bra själv i 30 litaren. <3
VideoCapture_20240617-181604.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Djur Ännu en gång har vi lyckats fylla vår akvarietråd med 2000 inlägg och det är därmed dags för tredje delen av bukes blötaste serie...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
107 370
Senast: Red_Chili
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 957
Senast: TinyWiny
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 369
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid (typ så långt tillbaka jag kan minsann) upplevt mig själv som lite udda och annorlunda. Blev mobbad för det genom hela...
Svar
3
· Visningar
1 177
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka