åh herregud jag kommer aldrig klara detta! :'(

Sv: åh herregud jag kommer aldrig klara detta! :'(

Grattis!!

Ja, inte är det kul att föda barn alla gånger... :p

haha nej det var det verkligen inte.... men det är desto roligare nu efteråt! :D

*klÄ

Åh, nu har jag läst igenom hela den här tråden ochhela den andra och nu sitter jag här och gråter!!

Jag vill ha fler barn NU!!

Läste det någon skrev om att man undrar hur folk gör om det här med att föda barn flera gånger... I ettav mina värk-intelligenta samtal med förlossningsbarnmorskan ställde jag just den frågan... Det visade sig att hon hade 4 barn... Barnmorskestudenten som var med hade 2... Jag fick inte så mycket stöd där. ;) Eller, så var det just det jag fick, att man klarar det och man glömmer.

Nu slutade ju min förlossning med ett akutsnitt och det är kanske därför jag är så "angelägen" om att få göra om det, i förhoppning om att få uppleva en vaginal förlossning...

TS, Grattis så hemskt mycket till lilla Leo och hoppas att du kan seförlossningen som en bra upplevelse snart!

Tack så jättemkt!:D

haha jag skrek ut samma fråga till en av tjejerna nere på förlossningen, hon bara skrattade åt mig och sa skämtsamt "ja du, jag måste vara riktigt senil, för jag har 9 barn" :angel:

Grattis!
Min ena kommentar när de såg huvudet var att "Dra då!!!". Skadad av att ha dragit ut många kalvar...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 115
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 135
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag älskar ju min yoga, både yinyoga och hathayoga och jag har varit på pass med jätte bra instruktörer men hittade ett yinyoga pass jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 354
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar