agility med Yorkshire terrier???

P

plomman

Är så att jag länge velat hålla på med agility men min border/berded tyckte bara hopp hindren var roliga resten ville hon inte alls syssla med och sen är hon lite speciell förljer inte efter leksaker el godis!

Nu till min fråga går de lära en yorkshire terrier agility? Finns de någon som håller på med sånt med denna hundras? Väldigt nyfiken=)

Sv: agility med Yorkshire terrier???

Klart det går och hålla på med agilit med en york. Jag har en york, och håller på med små hinder och lite balans och sånt och det går jätte bra, och han gillar det jätte mycket. :D

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 508
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 904
Senast: Red_Chili
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 670
Hundavel & Ras Funderingar efter en annan tråd… Men! Vi var nästan helt inne på labrador som nästa hund, hade så gärna velat ha med golden på listan...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 383
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar