Har för mig att jag gav runt 2500:- på black friday.Nä det var nog bara mitt minne som spelade spratt Får fram kring 4000.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig att jag gav runt 2500:- på black friday.Nä det var nog bara mitt minne som spelade spratt Får fram kring 4000.
Det är nog ett genomgående tema på det här företaget. Andelen representationsluncher ökar markant i januari/februari"Hej, jag har en fråga.."
"Ja vad bra, ska vi diskutera det över lunch?"
"Eh, det är bara en liten fråga...."
"Jag insisterar! Lunch? ... snälla?"
Har för mig att jag gav runt 2500:- på black friday.
Ja, om du börjar prenumerera på nyhetsbrevet så får du ett par procent extra i rabatt, tips från coachenÅhå! På coolstuff?
Min inköpslista för black friday börjar bli väldigt lång…
Det krävs nog liite mer än så för att komma upp i samma bananasnivå som @Zinfernia satte förra året... (Dvs än så länge är det nog ingen risk)Undrar om jag behöver en Essie kalender också?
Känner att det börjar bli risk att jag går lite bananas med kalendrar i år.
Ja, om du börjar prenumerera på nyhetsbrevet så får du ett par procent extra i rabatt, tips från coachen
Bra tips! Ville ha den förra året men kändes för dyr, men nu börjar jag se ett ljus i tunnelnJa, om du börjar prenumerera på nyhetsbrevet så får du ett par procent extra i rabatt, tips från coachen
Nu får du ju ge mig inside info om vad för företag du jobbar påDet är nog ett genomgående tema på det här företaget. Andelen representationsluncher ökar markant i januari/februari
@AbCdE Roade mig med att räkna i hop värdet på grejorna som låg på länken. Då blev det 2075 kr. Men var då bara 15 artiklar om jag räknade rätt.
Kolla på coolstuff, dom har fått in en del kalendrarFinns det någon adventskalender ute nu med choklad eller lakrits (eller annat gotte) som inte är jättedyr? Typ max 300kr. Jag vill ha en NU!
Hur kan man ha en julkalenderkris i september? Ska jag vänta och se om grötkalendern kommer in? Ska jag köpa Lumenes från bangerhead där den var mycket billigare men fortfarande egentligen för dyr? Yves Rocher kanske tar slut om jag funderar mer?
Frökalender vore något?
vem är jag?
Hög igenkänning! Jag plockade fram mina tomma kalendrar från i fjol och började klura på vad sjutton jag ska ha i dem.
Godis? Men då måste det vara godis som håller sig fräscht på nåt vis länge, så jag kan fylla kalendrarna och sen glömma bort i några månader.
Småsaker? Nä, har ju inget jag vill ha förutom kanske tvålar. Gaaah.