Adventskalendertråden 2022

Undrar om jag behöver en Essie kalender också?

Känner att det börjar bli risk att jag går lite bananas med kalendrar i år.🙈
Det krävs nog liite mer än så för att komma upp i samma bananasnivå som @Zinfernia satte förra året... 😅😁😇 (Dvs än så länge är det nog ingen risk)

Kom på en sak @Zinfernia , du kanske får göra ett halsband om dagen i december för att bli av med några kilo pärlor för att fixa plats till fler kalendrar 2023 istället...

Finns det någon adventskalender ute nu med choklad eller lakrits (eller annat gotte) som inte är jättedyr? Typ max 300kr. Jag vill ha en NU! :angel:

Hur kan man ha en julkalenderkris i september? Ska jag vänta och se om grötkalendern kommer in? Ska jag köpa Lumenes från bangerhead där den var mycket billigare men fortfarande egentligen för dyr? Yves Rocher kanske tar slut om jag funderar mer?
Frökalender vore något?

vem är jag?

:laugh:

Hur kan man ha en julkalenderkris i september? Ska jag vänta och se om grötkalendern kommer in? Ska jag köpa Lumenes från bangerhead där den var mycket billigare men fortfarande egentligen för dyr? Yves Rocher kanske tar slut om jag funderar mer?
Frökalender vore något?

vem är jag?

Hög igenkänning! Jag plockade fram mina tomma kalendrar från i fjol och började klura på vad sjutton jag ska ha i dem.

Godis? Men då måste det vara godis som håller sig fräscht på nåt vis länge, så jag kan fylla kalendrarna och sen glömma bort i några månader.

Småsaker? Nä, har ju inget jag vill ha förutom kanske tvålar. Gaaah.

Hög igenkänning! Jag plockade fram mina tomma kalendrar från i fjol och började klura på vad sjutton jag ska ha i dem.

Godis? Men då måste det vara godis som håller sig fräscht på nåt vis länge, så jag kan fylla kalendrarna och sen glömma bort i några månader.

Småsaker? Nä, har ju inget jag vill ha förutom kanske tvålar. Gaaah.
:heart
Jag som aldrig kommer ihåg något viktigt utan bara massa strunt skulle aldrig lyckas glömma bort vad jag lagt i:D
Men håller med om att hållbarheten försvårar! Visst kan man använda såna med papper men 24 dumle är nog inte vad jag vill ha hehe

Min dröm är att någon ska ge mig 24 paket som jag kan fästa i min gamla broderade kalender med ringar men tyvärr bara hänt en gång i vuxen ålder:laugh:
:love1:

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 086
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 993
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka