Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För det priset förväntar jag mig en butler på köpet som bokstavligt talat ställer sig i mitt kök och lagar alla godsaker.Ehm jag vet inte om delikatesskalendern kommer tillbaka iår men det nya priset lär ju avskräcka typ alla?!
Visa bifogad fil 99915
Ja precis! Så att man blir väckt på morgonen med en kopp te och en nybakad kaka.För det priset förväntar jag mig en butler på köpet som bokstavligt talat ställer sig i mitt kök och lagar alla godsaker.
Den kostar 200 GBP i UK, vilket blir ca 2500kr så var coolstuff har fått det därEhm jag vet inte om delikatesskalendern kommer tillbaka iår men det nya priset lär ju avskräcka typ alla?!
Visa bifogad fil 99915
Ja precis! Så att man blir väckt på morgonen med en kopp te och en nybakad kaka.
Man kan ju hoppas att någon råkat slinta på tangenterna och skrivit in fel pris.
Den kanske körs ut med elbil?Den kostar 200 GBP i UK, vilket blir ca 2500kr så var coolstuff har fått det där
ockerpriset ifrån kan man ju undra…
Var det inte du som shoppade loss kalendrar för en sådär 10'?I år hoppas jag snarare på att ni stoppar mig i tid
Tror det landade på typ 15' till sist men jag hade en väldigt rolig december!Var det inte du som shoppade loss kalendrar för en sådär 10'?
Det når ju inte ens upp i priset av delikatesskalandern, skärp dig @ZinferniaVar det inte du som shoppade loss kalendrar för en sådär 10'?
Helt riktigt! Iom delikatesskalenderns pris får @Zinfernia dubbla det. Minst.Det når ju inte ens upp i priset av delikatesskalandern, skärp dig @Zinfernia
Och kanske tråkig januari?Tror det landade på typ 15' till sist men jag hade en väldigt rolig december!
Det når ju inte ens upp i priset av delikatesskalandern, skärp dig @Zinfernia
Helt riktigt! Iom delikatesskalenderns pris får @Zinfernia dubbla det. Minst.
Det är normaaaaalt! Det är ändå ett par månader kvar till december så några ska du väl hinna med!Räcker det inte med att ordern med pärlorna gick på över 40'? Mitt bankkonto skriker av hunger, ungefär som min häst gör när han inte ätit något på typ en halvtimme.
Då levde jag fortfarande på alla roliga prylar från kalendrarna! Februari däremotOch kanske tråkig januari?
Istället för nudlar blev det smink till middag?Då levde jag fortfarande på alla roliga prylar från kalendrarna! Februari däremot
Kanske om jag stryker min matbudget helt och hålletDet är normaaaaalt! Det är ändå ett par månader kvar till december så några ska du väl hinna med!
Ungefär så har nog aldrig bokat in så många kundluncher som då!Istället för nudlar blev det smink till middag?
"Hej, jag har en fråga.."Ungefär så har nog aldrig bokat in så många kundluncher som då!
Vad för typ av varor är det?Åh nu såg jag Margareta Grääs öppning av Essiekalendern så nu fick jag ett stort HA-begär jag skulle ju inte köpa den i år
Det är olika sorters superfina nagellack. Är väl hälften fullstora och hälften mindre (fast jag tycker ändå de är ganska stora), något baslack, ngt toppcoat och ngt som behandlar naglarnaVad för typ av varor är det?