Ja! Jag som inte ens målar naglarna mer än nån gång om året blev väldigt sugen.Åh nu såg jag Margareta Grääs öppning av Essiekalendern så nu fick jag ett stort HA-begär jag skulle ju inte köpa den i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Jag som inte ens målar naglarna mer än nån gång om året blev väldigt sugen.Åh nu såg jag Margareta Grääs öppning av Essiekalendern så nu fick jag ett stort HA-begär jag skulle ju inte köpa den i år
Åh just ja. Jag skulle ju köpt strumpor idagTycker både Essie och Lumene verkar lite intressants i år, men ska ha en som är samma som mamma så vi öppnar samtidigt, tillsammans. Tror inte Essie är något för henne dock så då är frågan blir det dom två ändå ...och en med choklad, och just det strumpor med (det behöver jag ju faktiskt) .... jag som inte skulle ha någon alls, denna tråden är farlig
Tycker både Essie och Lumene verkar lite intressants i år, men ska ha en som är samma som mamma så vi öppnar samtidigt, tillsammans. Tror inte Essie är något för henne dock så då är frågan blir det dom två ändå ...och en med choklad, och just det strumpor med (det behöver jag ju faktiskt) .... jag som inte skulle ha någon alls, denna tråden är farlig
Oh no , kanske köra strumpbyxor ist om du har ^^Åh just ja. Jag skulle ju köpt strumpor idag
/strumplös och ska till kontoret i morgon
Tyvärr inga utan hål. Alltså mina fötter äter typ strumporOh no , kanske köra strumpbyxor ist om du har ^^
Jag såg MGs video och den verkar väldigt prisvärd!Det känns som att tråden säger åt mig att beställa en Yves Rocher
Åh den vill jag nog med ha i år- fick förra årets när jag fyllde år och nu är jag fasen sugen på årets med .Nu har jag med köpt Yves Rochers adventskalender, kul!
Jag har inget badkar så det är bra info!Jag tror att Body shops nog är lika trevlig som YR, det som gjort att jag inte vill ha en sån är att många verkar ha badbomber och jag har inget badkar. Så då passade YR bättre.
Men det kanske är annat innehåll i Body shops i år, men nån gång när jag tjuvkikade så hade de badbomber med. Men du kanske har badkar, så att det blir lika svårt att välja ändå
@zassoo
De hade även en tekalender för 12000 :-Någon på Coolstuff håller koll på oss! Priset på delikatesskalendern är nu korrigerat till 3995:-
Vill dock minnas att den inte kostade riktigt så mycket förra året. Även om den var rätt dyr då med.
Jag har för mig att det gick på kring 5000-6000?Någon på Coolstuff håller koll på oss! Priset på delikatesskalendern är nu korrigerat till 3995:-
Vill dock minnas att den inte kostade riktigt så mycket förra året. Även om den var rätt dyr då med.
Kommer inte ihåg priset förra året men har för mig där omkring priset låg.Någon på Coolstuff håller koll på oss! Priset på delikatesskalendern är nu korrigerat till 3995:-