Adventskalendertråden 2022

Tycker både Essie och Lumene verkar lite intressants i år, men ska ha en som är samma som mamma så vi öppnar samtidigt, tillsammans. Tror inte Essie är något för henne dock 😅 så då är frågan blir det dom två ändå ...och en med choklad, och just det strumpor med (det behöver jag ju faktiskt) 🤔.... jag som inte skulle ha någon alls, denna tråden är farlig 😱

Tycker både Essie och Lumene verkar lite intressants i år, men ska ha en som är samma som mamma så vi öppnar samtidigt, tillsammans. Tror inte Essie är något för henne dock 😅 så då är frågan blir det dom två ändå ...och en med choklad, och just det strumpor med (det behöver jag ju faktiskt) 🤔.... jag som inte skulle ha någon alls, denna tråden är farlig 😱
Åh just ja. Jag skulle ju köpt strumpor idag 😱
/strumplös och ska till kontoret i morgon 🙈

Problemet med den här tråden är väl att färre än tre-fyra kalendrar är för lite. 🤣🤣

Oj hoppsan! Tack vare att jag hade YR adventskalender förra året och inspirerad av denna tråden har jag just klickat hem lakritskalendern från Haupt med en burk svenskjävlar på köpet :). Va tusan de där chokladkalendrarna man jämt haft (faktiskt ända fram till förra året haha vid 34 års ålder) är det dags att byta ut då sambon inte tycker den chokladen är nödvändig- och nej den är ju faktiskt inte ens god!

Åh jag måste bestämma mig vilken jag ska ha. Har ”bara” råd med en så kan tyvärr inte ta flera :p Velar mellan Yves rocher och body shops lilla, Lumenes är lite lockande men för dyr.

Jag tror att Body shops nog är lika trevlig som YR, det som gjort att jag inte vill ha en sån är att många verkar ha badbomber och jag har inget badkar. Så då passade YR bättre.
Men det kanske är annat innehåll i Body shops i år, men nån gång när jag tjuvkikade så hade de badbomber med. Men du kanske har badkar, så att det blir lika svårt att välja ändå 😅😁
@zassoo

Jag tror att Body shops nog är lika trevlig som YR, det som gjort att jag inte vill ha en sån är att många verkar ha badbomber och jag har inget badkar. Så då passade YR bättre.
Men det kanske är annat innehåll i Body shops i år, men nån gång när jag tjuvkikade så hade de badbomber med. Men du kanske har badkar, så att det blir lika svårt att välja ändå 😅😁
@zassoo
Jag har inget badkar så det är bra info! :D

Någon på Coolstuff håller koll på oss! Priset på delikatesskalendern är nu korrigerat till 3995:- :laugh:

Vill dock minnas att den inte kostade riktigt så mycket förra året. 🤔 Även om den var rätt dyr då med.🙈
Jag har för mig att det gick på kring 5000-6000?
Men ja, den är min stora dröm men lär aldrig hända. Såg några burkar med deras logga på Åhlens här så får unna mig det :D

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 086
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 993
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka