Puh!!!För ikväll menar jag såklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Puh!!!För ikväll menar jag såklart
Blir du årets @Zinfernia?Någon som vet om Mr Cake ska ha en adventskalender detta året?
Någon måste ju ta över rollenBlir du årets @Zinfernia?
Om du behöver personlig coachning innan så ställer jag glatt upp! Jag kan även dela med mig av kontaktuppgifter till bra skuldrådgivare efter att allt är överNågon måste ju ta över rollen
Då kan jag varmt rekommendera Essies.@TeamLundVer Åh, en nagellackskalender vill jag ha i år!
Tidigare år har Lyko haft från dom. Vet inte hur det är i år.Jag hade Essies kalender förra året och var supernöjd men nu har jag nagellack i mängder hade gärna haft den igen typ nästa år
Jag har kollat igenom Margareta Grääs öppningar från förra året (vill helst inte veta vad jag får så tänker att förra året ändå ger ett hum) och jag har fastnat för Makeup revolutions. Hoppas bara den kommer säljas i Sverige i år för de skickar tydligen inte den hit själva.
Håller tummarnaTidigare år har Lyko haft från dom. Vet inte hur det är i år.
Jag såg nu att de har en för 559 kr på lyko. Eller att det ska komma in, den verkar inte säljas än. Men man kan trycka på bevaka så får man mail när den kommer.Håller tummarna
Åh vad bra då ska jag genast in och bevakaJag såg nu att de har en för 559 kr på lyko. Eller att det ska komma in, den verkar inte säljas än. Men man kan trycka på bevaka så får man mail när den kommer.