Adventskalendertråden 2022

Det här är anledningen till att jag inte kan köpa så många kalendrar i år 😂
Gjorde en enorm beställning med pärlor med över 1200 olika färger och storlekar. Det ni ser på bilden är ungefär en tredjedel av den totala ordern 😅

Jag tänkte dock unna mig Bodyshops allra största kalender, om de nu släpper en sån i år också.
Och kanske en Yves Rochers-kalender 😬 och kanske en..... 🙄💸

IMG_20220910_082132_601.webp

Jag hade Essies kalender förra året och var supernöjd 😊 men nu har jag nagellack i mängder 😁 hade gärna haft den igen typ nästa år 👍

Jag har kollat igenom Margareta Grääs öppningar från förra året (vill helst inte veta vad jag får så tänker att förra året ändå ger ett hum) och jag har fastnat för Makeup revolutions. Hoppas bara den kommer säljas i Sverige i år för de skickar tydligen inte den hit själva. 😱

Jag hade Essies kalender förra året och var supernöjd 😊 men nu har jag nagellack i mängder 😁 hade gärna haft den igen typ nästa år 👍

Jag har kollat igenom Margareta Grääs öppningar från förra året (vill helst inte veta vad jag får så tänker att förra året ändå ger ett hum) och jag har fastnat för Makeup revolutions. Hoppas bara den kommer säljas i Sverige i år för de skickar tydligen inte den hit själva. 😱
Tidigare år har Lyko haft från dom. Vet inte hur det är i år.

På tal om essie så har jag sett öppning på Youtube. Har köpt tidigare och i år såg den riktigt bra ut. Enligt mig då... det beror ju helt på vad man gillar för färger och sånt...

Har nu beställt en Åres chokladkalender också. Kände att det fanns viss risk att bli utan om jag sköt på det. Kahls kaffekalender brukar jag köpa i butik och även Triss-kalendern.

Insåg för övrigt att jag faktiskt har 2 påsar kaffe kvar från förra årets kalender. Hade någon dag när jag var bortrest och sparade då den påsen till senare, känns som senare har passerat nu.
:d☕

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 111
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 086
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 993
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar