För oss som gillar te har tebutiken.se kalendrar med bara svart te, bara grönt te, bara roibos och en mixkalender.
Så nu ska jag bestämma vilken det ska bli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För oss som gillar te har tebutiken.se kalendrar med bara svart te, bara grönt te, bara roibos och en mixkalender.
Karamelleriet hade adventskalender förra året, och den var god.Orkar inte scrolla igenom tråden, men hur är det, har vi sett någon kalender med kolor?
Blev den med grönt te.För oss som gillar te har tebutiken.se kalendrar med bara svart te, bara grönt te, bara roibos och en mixkalender.
Oj, jag har nog bara fått dem för femhundra någonting när jag har 20% rabatt, om inte minnet sviker helt. Eller så sviker det, skulle inte heller överraska.Fast förra eller förrförra året köpte jag den billigaste och den låg då runt 500 så nog tycker jag det blivit mycket dyrare.
Kikade på Grääs igår och kände mig rätt trygg i att det inte blir någon kalender i år, om inte mellan levererar bättre än dem största.Har kikat på Grääs när hon öppnar alla kalendrar från rituals. Blev lite sugen på den stora, kanske även lite på mellan också, men samtidigt känns det som att man får en del saker/dofter som inte tilltalar mig. Tänkte att jag skulle köpa bara sånt som jag gillar och göra en egen kalender, men då tappar man ju rabatten. Ska klura lite.
Ångrar att jag köpte body shops i fjol, rituals hade passat mig mycket bättre.
Älskar mina grejer från Clinique, men har ändå inte använt upp dem.
Så… Stor beslutsångest i år!
Jag kollade och såg att jag köpte min den 26 oktober förra året men då hade den (förhoppningsvis ) varit ute ett tag!Men när släpper Penstore sin då?!
Någon som har koll på när de brukar släppa den?
Jag köpte ju förra året men, tror ni att jag minns när?!
Funderar på att ge bort en till kalender i present, men kanske choklad då. Någon som har tips om en som inte är SÅ dyr, men ändå bra?
Oj visste inte att de släppt. Ska genast in och beställa. Gillade förra årets!Min Yves Rocher-kalender kom idag!
Oj, jag har nog bara fått dem för femhundra någonting när jag har 20% rabatt, om inte minnet sviker helt. Eller så sviker det, skulle inte heller överraska.
Kikade på Grääs igår och kände mig rätt trygg i att det inte blir någon kalender i år, om inte mellan levererar bättre än dem största.
sköljmedel och bildoft liksom, wtf Rituals?!