Orkar inte scrolla igenom tråden, men hur är det, har vi sett någon kalender med kolor?
Mr Cake hade väl några kolor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Orkar inte scrolla igenom tråden, men hur är det, har vi sett någon kalender med kolor?
Det verkar stämma! Den var dock ganska dyr (förra året). Funderar på att ge bort en i present…Mr Cake hade väl några kolor?
Kände samma sak. Ska kolla lite mer vad de innehåller men tror inte att det blir någon därifrån i år. Mitt säkra kort.Såg att Rituals släppt sina men blev vid första anblick i alla fall besviken på innehållen. Får se om det blir köp, har väldigt svårt att motivera den konsumtionen om det inte är saker jag vet att jag kommer använda upp närmsta året. Visst går det ju att ge bort produkter som inte passar, men då känns det ganska "meh" att alls köpa för min del.
Hörde just av mig angående en frökalender. Kanske kommer jag odla mer än tomater nästa år?
Såg att Rituals släppt sina men blev vid första anblick i alla fall besviken på innehållen. Får se om det blir köp, har väldigt svårt att motivera den konsumtionen om det inte är saker jag vet att jag kommer använda upp närmsta året. Visst går det ju att ge bort produkter som inte passar, men då känns det ganska "meh" att alls köpa för min del.
Hade dom inte slängt in så mycket Mehr hade det kanske varit mer intressant. Men överlag var det inte så mycket som lockade utom möjligen i den "nya" dyraste, och jag har inte riktigt bestämt mig om den är inom min smärtgräns för vad en julkalender rimligtvis kan kostaKände samma sak. Ska kolla lite mer vad de innehåller men tror inte att det blir någon därifrån i år. Mitt säkra kort.
Tror den dyraste är "ny" men annars är det så dom kostat senaste åren och jag har tyckt att det varit värt det, även om jag nog köpt något år från Åhlens när dom haft 20% också. Har tyckt den varit betydligt mer värd pengarna än exempelvis Body shop, men det är ju utifrån vilka produkter jag använde respektive skyr i såna här sammanhang.känns lite dyra? 775kr för billigaste liksom?
Hade dom inte slängt in så mycket Mehr hade det kanske varit mer intressant. Men överlag var det inte så mycket som lockade utom möjligen i den "nya" dyraste, och jag har inte riktigt bestämt mig om den är inom min smärtgräns för vad en julkalender rimligtvis kan kosta
Tror den dyraste är "ny" men annars är det så dom kostat senaste åren och jag har tyckt att det varit värt det, även om jag nog köpt något år från Åhlens när dom haft 20% också. Har tyckt den varit betydligt mer värd pengarna än exempelvis Body shop, men det är ju utifrån vilka produkter jag använde respektive skyr i såna här sammanhang.
Förra året kostade den lilla nånting på 600, runt 650kr tror jag.Fast förra eller förrförra året köpte jag den billigaste och den låg då runt 500 så nog tycker jag det blivit mycket dyrare.
Ohh, vad är det för typ av praliner?Nu jag beställt första kalendern via bästa @Trott, en pralinkalender
Ohh, vad är det för typ av praliner?
Hon vi beställt ifrån hade tre olika att välja på, original, utan alkohol och utan nötter. Har heller aldrig köpt från henne (Cakes by Anna G) men känns som @athena_arabians sa, bättre att stötta en lokal företagare än någon storfräsareOhh, vad är det för typ av praliner?
Ett tillägg till mig själv, har fått uppfattningen att hon kan skicka kalendrar också!Hon vi beställt ifrån hade tre olika att välja på, original, utan alkohol och utan nötter. Har heller aldrig köpt från henne (Cakes by Anna G) men känns som @athena_arabians sa, bättre att stötta en lokal företagare än någon storfräsare
Hon vi beställt ifrån hade tre olika att välja på, original, utan alkohol och utan nötter. Har heller aldrig köpt från henne (Cakes by Anna G) men känns som @athena_arabians sa, bättre att stötta en lokal företagare än någon storfräsare
Pärlans Konfektyr! Jag hade den förra året, de gör fantastiskt goda kolorOrkar inte scrolla igenom tråden, men hur är det, har vi sett någon kalender med kolor?