Idag har lakritskalender från Haput och Lakrits by Bülow släppts. Jag är i valet och kvalet om jag vill ha lakrits- eller chokladkalender.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har lakritskalender från Haput och Lakrits by Bülow släppts. Jag är i valet och kvalet om jag vill ha lakrits- eller chokladkalender.
Då har du ju inget annat val än att köpa.Och Haupt hörde tydligen min önskan om fler luckor så den startar redan den 29/11.
Då har du ju inget annat val än att köpa.
Tack för tipset!Klickade just hem en kalender från Haupt. 100 kr early bird rabatt.
Åh, vill veta mer!En tygaffär har släppt kalendrar. Jag vill ha! I år har jag dessutom råd med den stora lyx-kalendern.
Kanske skulle slå till?
Den är min heter affären, har flera olika kalendrar.Åh, vill veta mer!
En tygaffär har släppt kalendrar. Jag vill ha! I år har jag dessutom råd med den stora lyx-kalendern.
Kanske skulle slå till?
Det enda jag känner när jag kollar på deras kalendrar är att jag vill inte ha mönster, använder ju bara projektorn lyxprpblemEn tygaffär har släppt kalendrar. Jag vill ha! I år har jag dessutom råd med den stora lyx-kalendern.
Kanske skulle slå till?
Det går säkert önskaDet enda jag känner när jag kollar på deras kalendrar är att jag vill inte ha mönster, använder ju bara projektorn lyxprpblem
Jag frågade på deras Instagram nu om det är mer mönster än nuppu boken (som man kan anta är med eftersom den syns på bild )Det går säkert önska
Återkom gärna med vad de svarar, jag är nyfiken!Jag frågade på deras Instagram nu om det är mer mönster än nuppu boken (som man kan anta är med eftersom den syns på bild )
Säljer. Eller syr till någon annan som gillar tyget.Blev också sugen på tygkalender nu men är ganska kräsen med mönster. Vad gör ni om ni får tyg ni inte gillar?