Årets stora happening ju@Zinfernia köper givetvis TVÅ av den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Årets stora happening ju@Zinfernia köper givetvis TVÅ av den
Gör de inte en blir jag besviken. Flera årets fiasko var ju jättekul att följaTror ni ens Caia kommer göra någon kalender efter förra årets fiasko?
Jag hade kunnat tänka mig delikatesskalendern men den är fan asdyr
Jag måste erkänna att jag är helt främmande för att som vuxen lägga pengar på en kalender till mej själv, men så läste jag POP CORN!!!!!!Däremot är jag lika pepp på ätbart och drickbart som i fjol, ääääälskade min popcornkalender
Jag måste erkänna att jag är helt främmande för att som vuxen lägga pengar på en kalender till mej själv, men så läste jag POP CORN!!!!!!
Och där drattade jag också dit!
Vad är det för kalender? köper var? är det färdig poppade popcorn? eller poppar man själv? Berätta allt!
Popcorn är högst upp på min beroende lista
* Jenny *
We got another oneJag måste erkänna att jag är helt främmande för att som vuxen lägga pengar på en kalender till mej själv, men så läste jag POP CORN!!!!!!
Och där drattade jag också dit!
Vad är det för kalender? köper var? är det färdig poppade popcorn? eller poppar man själv? Berätta allt!
Popcorn är högst upp på min beroende lista
* Jenny *
Tusen tack!Jag tror det var denna:
https://www.bluebox.se/Joe-Sephs-Popcorn-Adventskalender eller
https://www.bluebox.se/Popcorn-Adventskalender-Joe-And-Sephs
I alla fall en av det märket, köptes från bluebox någon dag in i december och jag kommer inte ihåg vad jag betalade mer än att det definitivt inte var så fasligt mycket, men den var som sagt nedsatt lite då. Under 200 med frakt, förmodligen billigare.
Jag köpte ölkalender från Hopt för några år sen, det var en rolig blandning med blandade ölsorter från många olika delar av världen. Den kan jag verkligen rekommendera!Har ju kört en whisky kalender, och en rom kalender till sambon. Det har blivit hans julklapp.
I år vete tusan vad jag ska hitta på.
Tips? Gärna dryckesbaserat funderar på om det finns någon öl-kalender eller liknande.
Kicks var bra förra året. Och gillade verkligen att de hade delat upp så det var en för hudvård och en för smink.Här blir det i vanlig ordning att fylla min gamla pralinkalender med praliner från den lokala chokladtillverkaren. Är också sugen på någon med skönhetsprodukter, inte smink dock. Hade Yves Rocher förra året och gillade den, men kanske finns något ännu roligare
Startskottet har gåttNu har det börjat komma ut spoilers på kalendrar på Youtube.
Tex på bodyshops alla tre storlekar,
Lush,
Look fantstic och några till.
Men jag avslöjar inte innehållet... om någon inte vill veta...
Jag kan inte hitta något. Jag är kanske för dålig på att söka… vad sökte du på?Nu har det börjat komma ut spoilers på kalendrar på Youtube.
Tex på bodyshops alla tre storlekar,
Lush,
Look fantstic och några till.
Men jag avslöjar inte innehållet... om någon inte vill veta...
Advent calendar 2022Jag kan inte hitta något. Jag är kanske för dålig på att söka… vad sökte du på?