@Habina gå ihop å gör en åt varandra?Samma här Hoppas det kommer en sådan någongång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina gå ihop å gör en åt varandra?Samma här Hoppas det kommer en sådan någongång.
Grääs släppte öppningsvideon 13.11 ifjol och hon köper alla kalendrar samma dag som de släpps och slänger upp videon samma eller följande dag som hon fått hem kalendern.Så den ligger ungefär i samma prisklass som lookfantastics då, så den kan helt klart vara ett alternativ för i år. Måste bara kolla så att den går att få tag på här i finland då också.
Vet ni ungegär när den släpps? Går den att förhandsboka? Brukar den sälja slut?
Tänkte om/när det är värt att börja hålla ögonen öppna
Och @HabinaSamma här Hoppas det kommer en sådan någongång.
@Habina gå ihop å gör en åt varandra?
Enbart smink då, eller får det vara blandat? Och vill du ha en kalender med bara ett märkes produkter eller inte?Någon som kan tipsa om kalender med bra kvalitetssmink? Köpte Kicks förra året och var inte jätteimponerad, speciellt inte över deras egna produkter som tyvärr var en stor del av innehållet i kalendern.
Enbart smink då, eller får det vara blandat? Och vill du ha en kalender med bara ett märkes produkter eller inte?
Kollat med en lokal pralinmakare - hon ska göra pralin kalender så kommer boka en från henne när det är dags
Jag kommer troligen köpa någon av The Body Shops för att jag använder mycket lotion och shower gels så de brukar passa mig bra.
Det hade varit kul med någon kalender med små smycken i, typ stiftörhängen med jordgubbar och liknande.
Sen, vem är inte sugen på Caias efter förra året?
Ja, alla som var i tråden förra året kommer givetvis att köpa Caias