Jag kan inte hitta något. Jag är kanske för dålig på att söka… vad sökte du på?
Jag hittade på youtube, enl den videon så släpps kalendrarna från BodyShop den 22/8 så det är inte så långt kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte hitta något. Jag är kanske för dålig på att söka… vad sökte du på?
Alltså att hon redan fått några känns ju helt sjukt egentligenIkväll kl 18 börjar Margareta Grääs öppna adventskalendrar på sin youtubekanal
Ja verkligen! Hon sa på sin TikTok att medan alla andra är på stranden och badar så öppnar hon adventskalenders Hon visade en hel hög med tomma små kartongerAlltså att hon redan fått några känns ju helt sjukt egentligen
Jag vill gärna ha en från lush. Hoppas dom släpper en i sverige
Ikväll kl 18 börjar Margareta Grääs öppna adventskalendrar på sin youtubekanal
Nu går det att se innehållet i The Body Shop kalendrar på deras hemsida.
Förutom de vanliga dvs body shop och rituals så såg jag att Lyko har en kalender från baylis & harding som jag ska kolla in. Det märket har mkt dusch och kroppsprodukter. Lyko har också BubbleT men förra året var det mkt små kulor med som är badskum.Var det många svarta teer i den förra året?
Ni som hade kalendrar med hudvård osv, var det någon med mycket duschlotion?
När kan man egentligen börja köpa adventskalendrar?
Yves Rocher släpper sin kalender i september.
Jag gillar hur du tänker!Idag är det fyra månader till julafton!
Men jag tänkte på en sak, det heter ju ADVENTskalender, och första advent är ju 27/11, borde inte kalendrarna starta redan 27/11 då och att det borde finnas fyra luckor extra i år?!
Jag har en elev vars familj firar novent! Alltså, att de räknar ner till advent, i november. Kan ju vara något att tänka på (om man vill ha flera kalendrar men har svårt att rättfärdiga det..)Idag är det fyra månader till julafton!
Men jag tänkte på en sak, det heter ju ADVENTskalender, och första advent är ju 27/11, borde inte kalendrarna starta redan 27/11 då och att det borde finnas fyra luckor extra i år?!