Ja men såklart. Det låter väldigt rimligt. Tack hahaSäljer. Eller syr till någon annan som gillar tyget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men såklart. Det låter väldigt rimligt. Tack hahaSäljer. Eller syr till någon annan som gillar tyget.
Jag har inte haft sån, men jag skulle sälja eller sy till välgörenhetBlev också sugen på tygkalender nu men är ganska kräsen med mönster. Vad gör ni om ni får tyg ni inte gillar?
Återkom gärna med vad de svarar, jag är nyfiken!
Desto mer till helgen juBeställde en från haupt när det ändå var rea, sen hade jag en prosecco-kalender förra året, det var succé! Men i år ska jag bo borta på veckorna och den är lite för tung för att släpa på.. får fundera några månader till (ni är alldeles för tidigt ute! )
Haha ja, men själva kalendergrejen försvinner ju då öppnar man fem luckor på en gång är det inte riktigt samma sak!Desto mer till helgen ju
Sant.Haha ja, men själva kalendergrejen försvinner ju då öppnar man fem luckor på en gång är det inte riktigt samma sak!
Skulle gärna ha en vin- eller bubbelkalender men tycker att lite av poängen med kalender försvinner om man inte kan i alla fall smaka/testa produkten samma dag. Ska fundera igen, men lutar nog åt att jag nöjer mig med te och choklad.Beställde en från haupt när det ändå var rea, sen hade jag en prosecco-kalender förra året, det var succé! Men i år ska jag bo borta på veckorna och den är lite för tung för att släpa på.. får fundera några månader till (ni är alldeles för tidigt ute! )
Jag hade inga problem att ta en lucka om dagen förra året det var bara små, 25-cl flaskor.Skulle gärna ha en vin- eller bubbelkalender men tycker att lite av poängen med kalender försvinner om man inte kan i alla fall smaka/testa produkten samma dag. Ska fundera igen, men lutar nog åt att jag nöjer mig med te och choklad.
Skulle gärna ha en vin- eller bubbelkalender men tycker att lite av poängen med kalender försvinner om man inte kan i alla fall smaka/testa produkten samma dag.
Någon som har förslag på en kalender med mörkchoklad?
Och en tekalender med främst vitt, rött och grönt te (men inte örtte)?