Adventskalendertråden 2022

Har sett att Lykos kalendrar kommer om 17 dagar. Tre stycken att välja på i år. "tyvärr" visar de mkt innehåll redan på produktbilden när man söker på kalendrar, vilket jag tycker är dumt. Det är väl en sak om det står som spoiler i produktinfon, men att ha produkter med på huvudbilden känns lite dumt. Så jag tror jag bestämt mig helt att jag hoppar över deras i år, velade redan innan pga ganska besviken förra året, var många små förpackningar och saker jag inte riktigt använder (den andra anledningen var väl kanske inte helt deras fel dock 😅).

Så jag tänker hålla lite utkik efter eventuell kalender från Bangerhead för att efterträda Lyko. Det beror ju lite också på vad den ligger i pris, men det är ju bara mitten på september så jag får kanske ha lite mer tålamod ändå 😁

Var tvungen att gå in på Lyko och läsa om deras kalendrar, info texten avslutas med -"hög risk för slutsåldhet", är det verkligen ett ord?😅 Låter tokigt...men iaf, helt livsfarligt för mig att gå in och kolla på sånt här 😬💸💸 listan blir längre på vad jag kan tänkas "behöva" i december ^^

Jag älskar ju nagellack och läste precis att Depend ska släppa en kalender med bara nagellack. De har tidigare haft en blandad men inte bara nagellack... spännande...ska man köpa essie eller depend då....
Såg en kalender på coolstuff som ska bara ha nagellack? Tittade dock inte närmare på den så kan ha fel.

Har köpt en Yves Rocher :)

@stjarnhimmel älskar också nagellack, men sist jag använde depend (längesedan!) tyckte jag kvaliten var lite sådär. Vet du om det är bättre nu?
Jag köper alltid depend när jag köper nagellack, då jag använder det så sällan och stora förpackningar hinner torka (får ej ha nagellack på jobbet). Jag har faktiskt aldrig varit besviken på deras lack, och tycker att de flesta också varit heltäckande. Jag hatar när man måste måla flera lager för att det ska bli hetäckande. Tycker exempelvis mer om depend än essie, pga den anledningen.

😂😂😂
Screenshot_2022-09-17-09-54-15-161_com.facebook.katana.webp

Jag är så delad till Margareta Grääs. Å ena sidan tycker jag att det är bra att hon visar adventskalendrarna så att folk inte behöver köpa något där produkterna ändå inte kommer att användas. Å andra sidan tycker jag att det skaver ordentligt när hon på samma kanal visar videor på hur extremt mycket hon slänger.

Jag ska verkligen inte ha pekpinnar åt andras shoppande då jag gärna spenderar pengar på kul grejer till mig själv men när jag ser tillbaka på vad som funnits i mina kalendrar de senaste åren så har jag ändå använt i princip allt. Det jag inte har använt än ligger fortfarande i mina lådor och kommer att användas när produkterna jag har igång nu är slut.
Att slänga flera kilon som hon gör är oacceptabelt i mina ögon.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 086
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka