Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade Bülows lakritskalender förra året, men blev tyvärr besviken så i år blir det tillbaka till det säkra kortet - Lakritsfabrikens![]()
Meeeen.....nu har jag ju beställtMen just ja, Lakritsfabriken heter de ju
@Fetaost, glöm allt jag skrev om Lakritsroten. Vet INGET om deras kalender. Jag menar Lakritsfabrikens!
Nu blev jag lite, lite sugen på det jag med? Vi är rätt oromantiska och ger inte varandra gåvor i någon större utsträckning så det borde ge mig perfekt sambo-poäng att plocka av i flera årJag fick ett litet ryck i eftermiddag och blev nästan orimligt pepp på att göra en adventskalender till sambon.![]()
Lakritsfabriken hade jag förra året och var nöjd med alla utom nån enstaka.Men just ja, Lakritsfabriken heter de ju
@Fetaost, glöm allt jag skrev om Lakritsroten. Vet INGET om deras kalender. Jag menar Lakritsfabrikens!
Ingen som testat Haupt? (lakritskalender)
Då är den inget för lakritskonservativa mig!Ja. För mkt ”konstiga” smaker för min del.
HahahaMeeeen.....nu har jag ju beställt
Skoja bara![]()
Det blir den. Och violer och hallon som kan tänkas dyka upp skickar jag till digHahahaköp Lakritsfabriken!
Jag ger den en chans i år. Tänker att den åtminstone inte kan vara tråkigare än Bülows.Ingen som testat Haupt? (lakritskalender)
Ja de där Svenskjävlarna har ju blivit tokhyllade! Måste också testa dom.Jag ger den en chans i år. Tänker att den åtminstone inte kan vara tråkigare än Bülows.
Köpte med ett paket svenskjävlar från hemsidan också också, ska bli väldigt spännande att testa![]()
Det blir den. Och violer och hallon som kan tänkas dyka upp skickar jag till dig![]()
Ja de där Svenskjävlarna har ju blivit tokhyllade! Måste också testa dom.
Jag bor 20 min utanförBara att säga till när du har vägarna förbi Göteborg så står jag redo!!![]()
Det visste inte jag fanns, vem gör sånn?Funderar på en chipskalender också![]()
Åtminstone taffel gör en sådan i år (här i finland). Tyvärr har jag inte sett den irl ännu, bara som reklam, men ska luska vidare.Det visste inte jag fanns, vem gör sånn?![]()