Jag fick mejl från Rituals att årets två versioner är släppta så jag slog till på byn
Jag tog en av varje, men ska ge bort den ena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick mejl från Rituals att årets två versioner är släppta så jag slog till på byn
Det är ju fortfarande förbeställning och den "släpps" 1 okt, men ändå! Köpte nog min när det var förbeställning ifjol också. Vågade inte vänta längre, även om jag egentligen ville sondera terrängen mer.@EmmaBovary
Tackar, när jag kollade för bara någon dag sedan så hade de inte släppt den ännu
Haha, jo, jag var lite otydlig märker jag, för med "släpps" så menade jag förhandsbeställningen förhandsbeställde ifjol, och gjorde det i år igen (igår)Det är ju fortfarande förbeställning och den "släpps" 1 okt, men ändå! Köpte nog min när det var förbeställning ifjol också. Vågade inte vänta längre, även om jag egentligen ville sondera terrängen mer.
Vad söt den var (googlade) !Jag hade en julpysselkalender från Panduro förra året som var heeeelt underbart mysig att göra tyckte jag. Om de har en ny i år kommer jag absolut köpa igen. Blev ett litet juldiorama med nya saker att lägga till varje dag. rekommenderas starkt!
Jag la till en egen ljusslinga och blev glad varje dag!Vad söt den var (googlade) !
Det tråkiga är att dom inte skriver ut på alla kalendrar vilket år utgåvan kommer ifrån. Det är jättemånga som fanns även förra året och det är ju inte så kul att köpa en med samma innehåll igenJag surfade runt imorse och fann en del som inte uppkommit i diskussion här.
https://www.coolstuff.se/kalender/adventskalender?page=2
Det gick väl undan förra året också, ångrade att jag inte köpte den då! Men detta år var jag inte lika såld på innehållet, fast det var helt ok.Jag kollade en spoilervideo för Asos skönhetskalender. Jag ville slå till direkt då jag misstänkte att vi är många som sett spoilern Kalendern finns på den internationella eu-sidan, men den försvinner ut i cyberrymden när man byter land för leverans och kvar finns bara den lilla kalendern för män.