Från www.ad70.seVilken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från www.ad70.seVilken?
Vad fin den var Står det innehåll i pralinerna på kalendern?, hade gärna velat köpa en sån men den som jag vill ge den till tål inte jordnötter
Ja, såg himla fin ut! Nej tyvärr står det inte det går kanske att kontakta dem och fråga?Vad fin den var Står det innehåll i pralinerna på kalendern?, hade gärna velat köpa en sån men den som jag vill ge den till tål inte jordnötter
Och sidenote,.. Hur söt är inte deras kanelbulle pralin
Kanske får testa det, tackJa, såg himla fin ut! Nej tyvärr står det inte det går kanske att kontakta dem och fråga?
Kahls kalender finns nu på bluebox.seNågon som vet hur kaffekalendern från Nabostore är?
Hade tänkt köpa Kahls kaffekalender till min pojkvän men jag hittar ingen info om den i år. Fick upp reklam för Nabostore och tänkte därför beställa den istället.
Kahls kalender finns nu på bluebox.se
Går inte att beställa ännu men du kan läsa om temat och se pris. Jag köpte min där förra året och kommer köpa i år igen! Var riktigt bra kaffe med och så mysigt att dricka med sambon varje morgon.
Jag tror det var den maken fick från sitt jobb förra året. Den var bra; jag smakade en slatt varje kväll trots att kaffe inte är min grej, och det var rätt varierande smaker.Någon som vet hur kaffekalendern från Nabostore är?
Hade tänkt köpa Kahls kaffekalender till min pojkvän men jag hittar ingen info om den i år. Fick upp reklam för Nabostore och tänkte därför beställa den istället.
Jag har "råkat" köpa en vuxen adventskalender naughty & nice från mshop. Hoppas det är bra leksaker i! Första gången jag har en sån kalender.
Lyckades du knipa en? Så sjukt dåligt skött av Lyko.Funderar på om jag inte ska ge mig själv Lykos 24K-kalender ändå. Jag tycker att jag är värd den Jag tittade på Grääs video där hon öppnar den och det finns mycket i kalendern som jag skulle kunna tänka mig att använda.
https://lyko.com/sv/lyko/lyko-24k-julkalender