Lyckades du knipa en? Så sjukt dåligt skött av Lyko.
De har ända sedan de la ut kalendern på hemsidan för några veckor sedan hänvisat till att man ska bevaka kalendern för att få mail om när den släpps. När jag läste igenom kommentarerna på Lykos hemsida läste jag att de så sent som i morse svarat en kund att de inte kan ge ett exakt klockslag för släppet, men att man får ett mail när kalendern går att köpa. Problemet är bara att massmailet skickades ut en halvtimme efter att kalendern var slutsåld...
Jag är varken sur eller speciellt upprörd över att jag inte lyckades köpa kalendern, eftersom alla(?) kalendrar görs i en begränsad upplaga. För två år sedan ville jag köpa en kalender som sålde slut på en minut och då var jag helt enkelt för långsam när jag knappade in mitt kreditkort. Det är sånt som händer, följande år hade jag sekunderna på min sida. Det som stör mig är att Lyko vägrat säga vilken tid den släpps och när de väl släpper den så får de inte ut infon som lovat innan eller samtidigt som den släpps.
Säg bara ett klockslag, eller att man bör kika in regelbundet under hela dagen och be inte folk att vänta på att bevakningsmailet trillar in.