Efter att ha tittat på Margareta Grääs youtube nu kommer jag behöva sitta på händerna för att inte beställa Zalandos kalender.
Jag är sjukt sugen på Glowids kalender men den är för dyr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter att ha tittat på Margareta Grääs youtube nu kommer jag behöva sitta på händerna för att inte beställa Zalandos kalender.
Tack för tipset!! Superbra ju!Jag funderar på Forskarfabrikens men frågan är om barnet (drygt 4.5) är för liten.
Var??? Eller nej berätta inteOch där hittade jag 24 days of Rum..... En adventskalender med 24 småflaskor Rom.... Det här är INTE BRA!!
Det var INTE bättre förrNär JAG var liten DÅ hade man en platt adventskalender med 24 luckor ... med bilder i. En lucia, en tomte, en julgransboll.... Tecknad. Inte ens jättebra tecknat. VAD HAR HÄNT ?!? Vart är vi på väg?? Adventskalendrar med VIN?!!!
När JAG var liten DÅ hade man en platt adventskalender med 24 luckor ... med bilder i. En lucia, en tomte, en julgransboll.... Tecknad. Inte ens jättebra tecknat. VAD HAR HÄNT ?!? Vart är vi på väg?? Adventskalendrar med VIN?!!!
Nu är jag några tusenlappar fattigare men då får jag åtminstone en kalender där jag kan (och vill! och kommer!) att använda allt utom badskummet
Åh toppen! Då får jag göra det istället så bra, då kan jag ju använda allt.(Min klippning)
Det ska gå att använda det som duschkräm också, enligt hemsidan (tips om du gillar doften).
Detta blir bara värre. Svensk Champagneimport har en adventskalender med 24 halvflaskor odlarchampagne (vad nu det betyder?)... SOM TUR ÄR kostar den nästan 10 000;- (!!!) så jag avstår nog....