Det finns chipskalendrar Vart har denna information funnits under alla mina årFunderar på en chipskalender också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns chipskalendrar Vart har denna information funnits under alla mina årFunderar på en chipskalender också
Vaa?!? Det hade ju varit nått för sambon helt klart! :PDet finns chipskalendrar Vart har denna information funnits under alla mina år
Jag skulle vilja köpa en med marsipan till sambon. Någon med enklare choklad(men snäppet roligare än de billiga på mataffären, enklare som lättätna mjölkchoklad bitar) till hans son och kanske pärlans kola till mig själv.
Inte haft på massor med år men tror vi behöver nu!
babyn får nog ingen…. Han kommer vara 6 månader så blir svårt att hitta något han gillar?
Det skulle ju kännas bättre om han oxå fick en…. Jag får nog pyssla lite!Nu var sonen några månader äldre än din, men jag gjorde en med typ russin, majskrokar och liknande till honom. då kunde han också hämta något i sin kalender när syskonen gjorde det
Jag kollade på den och tänkte beställa. Men när jag glatt sa till min man att jag skulle ha en kalender med lakrits skrek han Neeej!Ingen som testat Haupt? (lakritskalender)
En gammal udda nyckel i varje lucka som en efter en sätts ihop till en supercool nyckelknippa. Säg den bäbis/det lilla barn som kan motstå en nyckelknippa....Det skulle ju kännas bättre om han oxå fick en…. Jag får nog pyssla lite!
ännu äter han ju bara mjölk så det känns rätt abstrakt med russin och grejer
Håller med, jag åt inte upp hela Haupt kalendern förra året.Ja. För mkt ”konstiga” smaker för min del.
https://www.lookfantastic.se/beauty.../11194782.html?autocomplete=productsuggestionÄr det någon som vet när look fantastic släpper sin?
Fick samma mail och kan inte bestämma om jag vill ha den stora eller lilla.Jag fick mejl från Rituals att årets två versioner är släppta så jag slog till på byn
Fick samma mail och kan inte bestämma om jag vill ha den stora eller lilla.