Någon som har idéer för kul kalender till mindre barn? Funderar på pixi bokkalender, men kanske nån här har nått annat bra förslag
Min mamma gjorde alltid egna paket av en legosats uppdelad över 24 dagar. Otroligt uppskattat av mig och min bror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har idéer för kul kalender till mindre barn? Funderar på pixi bokkalender, men kanske nån här har nått annat bra förslag
Min mamma gjorde alltid egna paket av en legosats uppdelad över 24 dagar. Otroligt uppskattat av mig och min bror
Barnkalendrar som vi har gjortDet har jag också gjort! Det var uppskattat!
Jag hade velat ha tips på klandrar till barn som börjar bli för stora för ovanstående men för små för att sluta med adventskalender.Barnkalendrar som vi har gjort
- legosats uppdelad i 24 delar som följer beskrivningen
- pussel uppdelat i 24 delar
- nissehyss med brev
- Pixi-bok
- experiment
- kalender-saga
Jag hade velat ha tips på klandrar till barn som börjar bli för stora för ovanstående men för små för att sluta med adventskalender.
* kalendrarJag hade velat ha tips på klandrar till barn som börjar bli för stora för ovanstående men för små för att sluta med adventskalender.
Vettigt… men vi vuxna hade gärna haft kvar dragkraften som ex ett litet lego-paket har betytt för barnens motivation att gå upp på morgonen.Min dotter är där nu. I år kommer hon få adventspaket istället. D.v.s. 4 paket lite större paket istället 24 små. Så gjorde min mamma när jag började bli stor. Min dotter tycker att det känns bra. Svårt att komma på 24 små vettiga paket nu.
Kanske blanda upplevelser med små kul saker. Typ gå på bio, äta på Pinchos, gå och fika, en bok, målarbok, pyssel (finns ju många små pysselset på panduro), pennor, smink/smycken (om det passar ålder) mm.Jag hade velat ha tips på klandrar till barn som börjar bli för stora för ovanstående men för små för att sluta med adventskalender.
Har du haft den förut? Är det både söt och salt lakrits.Jag har beställt Lakrids by Bülows kalender.
Var nog bara söt för två år sedan om jag inte minns helt fel. Och oftast choklad runt om, god men jag blev ändå besviken pga tycker egentligen inte om sötlakrits så mycket.Har du haft den förut? Är det både söt och salt lakrits.
Har du haft den förut? Är det både söt och salt lakrits.
Då ska jag nog inte ha den, föredrar saltlakrits men kan tänka mig en blandning.Var nog bara söt för två år sedan om jag inte minns helt fel. Och oftast choklad runt om, god men jag blev ändå besviken pga tycker egentligen inte om sötlakrits så mycket.
Har du haft den förut? Är det både söt och salt lakrits.
Ingen frukt i den?Vill du ha en bra lakritskalender så säger jag Lakritsroten. Såå bra förra året iaf
Ingen frukt i den?
Jag tycker det är vidrigt med viol, hallon osv i lakrits.
Älskar lakrits, hård, mjuk, salt söt, gärna med choklad eller nöt. Men icke frukt.
Tar gärna emot tips på lakritskalender från rutinerade mumsare
FiffigtHittade en adventskalender från yankee candle på nätet. Visserligen från 2020 men tänker att doftljus blir väl inte gamla? Kostade betydligt mindre än årets version.
Visa bifogad fil 76312
Kommer antagligen komplettera med "stunder i advent" när den släpps.
Såg den förrut idag och tänkte på sambon som har haft pippi på Yankee candle och vi har en hel del här hemma. Men fick faktiskt kastat två nyöppnade i veckan för de ville inte brinna. Han trodde de var 2-3 år gamla.Hittade en adventskalender från yankee candle på nätet. Visserligen från 2020 men tänker att doftljus blir väl inte gamla? Kostade betydligt mindre än årets version.
Visa bifogad fil 76312
Kommer antagligen komplettera med "stunder i advent" när den släpps.