Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för någon?
Och @thoora tack för tipset! Kan vara så att jag och min partner precis la en order på en sånDenna är det @starcraft och @the_connemara
Oj vad kul! Den vill jag också ha
Har du någon uppfattning om hur avancerade ”problemen” är. Funderar om det kan vara något för barnen (med support vid behov).
Har du någon uppfattning om hur avancerade ”problemen” är. Funderar om det kan vara något för barnen (med support vid behov).
Hojta om du hittar något till M som kan passa också, jag är lost i år. Hon vill ha en Funko pop Harry Potter men när förra årets kostar 700 så blir jag snål...Jag blev väldigt inspirerad och ska vid tillfälle kolla efter lämplig kalender för mig, dottern, pojkvännen och mina föräldrar
Vi köpte pixi-kalender när dottern var liten, det var mycket uppskattat. Hon och morfar fick en trevlig lässtund efter middagen varje dagNågon som har idéer för kul kalender till mindre barn? Funderar på pixi bokkalender, men kanske nån här har nått annat bra förslag
Någon som har idéer för kul kalender till mindre barn? Funderar på pixi bokkalender, men kanske nån här har nått annat bra förslag