Ska bli kul att prova!
Visa bifogad fil 60980
Vad är det för någonting? "Body mist", är det typ parfym?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska bli kul att prova!
Visa bifogad fil 60980
Hur smakar popcornen?Mullbär och winter berries blev dofterna idag, den första är en favorit hann inte dricka teet igår, så får väl bli två koppar idag Visa bifogad fil 60987
De har varit goda än så länge! Ska bli spännande att smaka dagens, de två tidigare har ju vart "vanliga" popcorn smaker med karamell och sen choklad.Hur smakar popcornen?
Vad är det för någonting? "Body mist", är det typ parfym?
Hann inte öppna igår, Rituals så långt är en duschkräm och idag en pillow mist.
Lykos var en eyeliner med filtpenna (heter d så?) Och 2 olika hårinpackningar idag.
Allt är saker jag kommer använda så d känns kul bjuder på en bild på d från Lykos kalender
Visa bifogad fil 60997
Dessa hårinpackningar fungerar väldigt bra med mig och mitt hår, jag hade varit jättenöjd (de är inte särskilt billiga)
Åh, vad kul att höra, har dålig koll på hårvård, ser fram till å testa dom ännu mer nu
TV-kalendern är jättebra . Att Mirakel var en sammanskrivning av namnen har jag inte tänkt på förrän du sa det nu.....Dagens te var lemon, ginger & manuka honey, gott
Gillar verkligen tv-kalendern! Fattade först idag att titeln Mirakel är en sammanskrivning av flickornas namn
Med tanke hur goda du visar är jag minst sagt besviken över att Re stoppat in en helt plain i minVisa bifogad fil 61010
Den gick ner den också