I dag har jag och kompisen äntligen knåpat ihop och gömt luckor hos varandra. Är postnords fel att det blev lite försenat - men nästa år ska vi ha bättre framförhållning.
Känns lite osnällt att lägga ut kompisens bilder så här på nätet men kan ju beskriva:
1. Bild på när vi hittade massa snö i frysen på mitt sommarställe. Vi fixade självklart en snögubbe av det. Gömd i sängen.
2. Bild på när vi var i Kina. Gömd i lampan.
3. Bild på när vi var på Borgholm, med en av våra favoritlåtar skriven på baksidan. Gömd under en matta.
4. Bild av mig på en åker mitt i natten. Vi skulle fota spökbilder men jag lyckades med någon sjuk pose så jag ser ut som en underlig mix mellan människa och djur, och blixten gav mig röda ögon. En sån där hoppsan-bild som ändå blir bra. Gömd under en byrå (jag behöver städa där
)
Tokälskar konceptet och vi har redan sagt att detta måste bli en återkommande grej. Så himla mysigt och roligt med alla bilder och minnen och vi har redan pratat i en timme om bilderna och minnen kring dem. Dessutom är varje dag en skattjakt