Adventskalendertråden 2020

Supernöjd med Skincity hittills!
Idag var det en rengöring med peeling som doftade härligt citrusaktigt.

Kaffekalendern bjöd på ett gott kaffe, gillade dock gårdagens mest av de tre vi fått.

Flashback forever bjöd på ett roligt avsnitt idag där de ringde upp en av moderatorerna som nämnts ett flertalet gånger i podden genom året.

Min choklad- och marsipankalender har hittills haft väldigt goda praliner (eller vad man ska kalla dem för). Det lär nog vara chokladöverdragen marsipan bakom alla luckor, men med olika smaksättningar. Idag var det ägglikör. Igår vet jag inte exakt (jag var för otålig för att läsa innan jag öppnade... ;) ) men det smakade lite fruktigt, så förmodligen någon sylt.

Det blev en kalender till igår då de reades ut 😁

IMG_20201203_141854.webp

Dagens pralin var sååå god! Jag är dock inte så bra på att gissa smaker, trodde på nåt med typ punch och så var det visst gräddkola. :o

Marmeladen var ”Flowers honey” och det låter i mina öron inte precis som marmelad... Måste köpa bröd innan jag kan prova den dock.
5A906AA5-315D-4BDA-8ED2-108E311AB8C7.webp

Du får ju komma med rapport om hur de smakar också! :rage::p
Blir så nyfiken varje gång jag ser dem på bild :rofl:
Sorry! 😂😂 Lucka 1 var caramel och de var helt okej, (inte lika goda som werthers popcorn) lucka 2 var choklad, också helt okej. Lucka tre var toffee apple & cinnamon och smakade som äppelpaj. Idag var det ju pumpkin spice, och de påminde om gårdagens, men utan äppelsmak, också goda.

Liknande trådar

Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 089
Senast: Blyger
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
205
Senast: zassoo
·
Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 765
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar