B

**BORTTAGEN**

Jag har en gammel dator pentium 2 med w95 i. Nu funderar jag på å skaffa ADSL eftesom internet är så himla segt. Men alla säger att det är inte nån idé med en så gammel dator. Vet ni bättre? Snälla svara!
 
Den som säger att din datorkapacitet är för liten för
ADSL är helt ute och seglar! Bara att skaffa!!
(Det som påverkar prestandan är däremot alla program som du laddar in i den, Fler program ju segare går det! )

Dock är ett tips att gå till:
www.windowsupdate.com för att automatiskt få de senaste säkerhets uppdateringarna som finns!
Glöm dock inte att skaffa ett antivirus program, OCH!! glöm ionte att uppdatera den, HELA TIDEN!!! Surfar du BARA är risken mindre, men mailar du mkt, är det värre, Minst en gång varannan vecka säger jag så riskerar du inte något!!
( kommer ca 30 virus i veckan, dock de flesta väldigt ovanliga! ) :p
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 782
Senast: Whoever
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 367
Senast: Sel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 842
Senast: Juli0a
·
Hundträning Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Svar
35
· Visningar
5 564
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp