Academy Award?

Jane_Done

Trådstartare
Jag såg en bild av honom och ryggraden gick i vågor över hur vacker han är!

Han har ju en del avkommor såg jag på Pedigree, är det någon insatt som vet om det finns några i Sverige?

Och kanske framför allt, någon som vet om han är så underbar som han ser ut?

Sv: Academy Award?

Jag har en treåring efter AA, hur söt som helst:love:
Vet inte hur många som finns i Sverige men tror att Patrick Wahl har 1-2 i träning iallafall.

Mmmm... undras jag, när de kan tänkas komma på marknaden för ridhästar?:love: Det är ju lite synd att man inte kan söka avkommor på AA på galoppsport.

Har du någon förväntad mankhöjd på din vackra yngling?

"Acke" är väl 158cm hög nu men växer nog lite till då han är ganska valpig fortfarande. Förväntas komma till kval i sommar.

Det finns ett par i vårat stall efter honom, bla Le Roi ( min familjs ) och Blue and Yellow, båda lovande treåringar :laugh:

Okej! Då vet jag vilka stall jag ska smyga runt i och se om det finns några latmaskar i boxarna ;)

Hehe men en så dröjer det innan de blir ridhästar, iaf hoppas jag det ;)

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 070
Senast: Palermo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: miumiu
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
971
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka