N
Norpan_79
Någon som gjort abort? Är kirurgisk eller medicinsk att föredra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår precis vad du menar. Jag var i nästan precis samma sits för tre månader sedan; beslutet var fattat men jag skulle få vänta i två veckor. Dock sökte jag mig vidare och fick komma inom bara några dagar för vulj, och då visade det sig att jag hade fått missfall, och jag skulle antingen skrapas eller ta tabletter. Akut remiss skickades och jag väntade en vecka på att sjukhuset skulle höra av sig, men de ringde aldrig. När jag väl fick tag på dem hade de mitt 6 år gamla mobilnr i sina papper... Så det blev en vecka till av väntan, men när jag väl fått tag på dem fick jag tid bara dagarna efter.Har fått tid på måndag för date med läkare och VUL, sen ska vi bestämma datum för själva aborten. Det enda som känns jobbigt nu är att man måste gå och vänta, man vill ju liksom ha det "ur världen".
Det enda som känns jobbigt nu är att man måste gå och vänta, man vill ju liksom ha det "ur världen".