Ååååhhhhh

Sv: Ååååhhhhh

Gud vad rädd jag blev först när den var på fejjan och det hade att göra med utvikningsbilder. Har en släkting med exakt samma namn och väldigt lika födelseuppgifter så trodde hon hade gjort något jag fick skit för:p
 
Sv: Ååååhhhhh

Gud vad rädd jag blev först när den var på fejjan och det hade att göra med utvikningsbilder. Har en släkting med exakt samma namn och väldigt lika födelseuppgifter så trodde hon hade gjort något jag fick skit för:p


Hahhaha, det var ju riktigt roligt ju :D:D:D
 
Sv: Ååååhhhhh

meeen. jag var inte inloggad så jag kan inte s vem du menar...................................................... ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 531
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 162
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 010
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp