Kan bara instämma i kören. Starkt gjort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej dig, bra jobbatJag ringde!!! Mina händer bara skakade. Och jag fick en tid redan idag
Jag ringde!!! Mina händer bara skakade. Och jag fick en tid redan idag
Sitter och väntar på att få komma in nu, NERVÖS!
Sitter och väntar på att få komma in nu, NERVÖS!
Tack för all pepp (hehe)
Fick träffa en väldigt bra läkare, kändes som att hon förstod mig blev tyvärr ingen provtagning idag då jag inte var fastande.
Men på onsdag morgon tas det en hel drös!
Så roligt att höra!! Jag blev nervös att du skulle hinna ändra dig. Jättebra att du tagit det här steget! Det blir bra till slut.
Ditt nickname passar ju så bäst just nu!
Så skönt att steg ett är gjort. Vi är nog många som kommer vara med dig på alla steg du delar med dig av, både de framåt och de bakåt.
Det var så nära att jag inte ringde i morse
Efter proven blir det återbesök nästa vecka och prat om medicin och fortsättning.
När jag kom hem så ringde en kvinna mig om kbt. Men jag avböjde det just nu, men hon gjorde en notering och jag sa att jag hör av mig om det när och om det känns rätt
Fy fan vad grym du är!!! Har tänkt på dig idag ❤
Tack snälla!
Idag ska jag ev berätta åt min kollega i posten. Måste ju smita iväg en stund imorgon för proverna och hen kommer nog undra varför... antingen berättar jag eller säger att jag inte är redo än.
Vi får se
"Läkarbesök" är alltid effektivt när man behöver smita från jobbet och inte berätta varför. Kommer aldrig med följdfrågor, och så slipper du att det blir något "hysh pysh spännande" kring det om du berättar att det är nåt, men inte redo att prata om det ännu. Om du skulle vilja att det skulle gå helt under radarn alltså.