AA möten. Hur går dom till?

:banana: :banana:
Screenshot_20201018-074236_Sober Time.webp
 
2 veckor = en halv månad = en 24 dels år. Dags att fira :)

Ta en promenad, Köp ett gott bröd, en ost, lite grönsaker. Gör en god och snygg smörgås. Koka en kopp te. Slå dej sedan ner i soffan och kika på någon rolig serie.

Du är så värd att få må bra. Fira dina framsteg! Gillat skarpt att du sparar till tatuering.
 
2 veckor = en halv månad = en 24 dels år. Dags att fira :)

Ta en promenad, Köp ett gott bröd, en ost, lite grönsaker. Gör en god och snygg smörgås. Koka en kopp te. Slå dej sedan ner i soffan och kika på någon rolig serie.

Du är så värd att få må bra. Fira dina framsteg! Gillat skarpt att du sparar till tatuering.

Har scones jag ska äta till frukost 😊 det vräker ner blötsnö så promenad känns inte lockande 😁

Går nog och köper glass eller något gott senare :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 871
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 850
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp