Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går du fortfarande på mötena?
Imponerad över din resa
Måste varit kämpigt.Haha nä, den var verkligen ingen höjdare...
Du har så rätt, och det får ta den tid det tar är faktiskt förvånad över hurpass bra det gått hittills. Peppar peppar.
Idag var min första riktigt dåliga dag, och jag tog mig igenom den! Känt mig skakig, illamående och så har vi huvudvärken på det.
Men tog ett varmt bad och har nu bäddat ner mig i sängen
Det går bra jobbade övertid, sen blev det tandläkaren med vovvi, middag och nu ligger jag i soffan och försöker hålla mig vaken.
SÅ TRÖTT.
haha, kanske inte är bara jobbigt/dåligt att vara så trött? Då orkar du ju inte göra annat. Härligt att det går bra! Hur många dagar står det i appen nu?
Herrewow!!!!!!!!!!!Faktiskt inte, bara på veckorna när man ska jobba har varit slitigt. Men ska försöka hålla mig uppe ett tag till så jag inte vaknar vid 05...
12.52!!!
Herrewow!!!!!!!!!!!
Glöm inte att posta bild när det nått 14 dagar!Snart 2 jäkla veckor. Det trodde jag faktiskt aldrig
Om huvudvärken berott på antabus, alternativt abstinens så lär den avklinga nu, grymt bra gjortTack! Känns väldigt bra något mindre huvudvärk idag med, måste fått nån form av urladdning igår kanske.
Glöm inte att posta bild när det nått 14 dagar!
Om huvudvärken berott på antabus, alternativt abstinens så lär den avklinga nu, grymt bra gjort
Jäkla vad bra du är! Du är en kämpe!
Snart är det 14.Faktiskt inte, bara på veckorna när man ska jobba har varit slitigt. Men ska försöka hålla mig uppe ett tag till så jag inte vaknar vid 05...
12.52!!!