Aaand i'm done!Lite spänd och ont i axlarna efter gårdagen, men har genomfört dagens pass och tyckte det gick ganska bra.
Ska försöka hitta lite motivation för mina 10 minuter nu bara...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaand i'm done!Lite spänd och ont i axlarna efter gårdagen, men har genomfört dagens pass och tyckte det gick ganska bra.
Ska försöka hitta lite motivation för mina 10 minuter nu bara...
Dag 1 (Skierg 5 km)
Dag 2 (Skierg 5,55 km/30 min/86 watt)
Dag 3 (Skierg 7,12 km/40 min/73 watt
Dag 4 (Skierg 5,35 km/30 min/72 watt
Dag 5 Skidor! ca. 9 km.
Dag 6 Skidor 5,25 km/28 min
Kände mig lite sliten idag pga sovit dåligt.
Ingen skidåkning för mig idag pga halsont och allmänt ruggig. Typiskt.
Jag brukar hålla i en hantel i varje hand när jag gör armhävningar av samma anledning!Igår klarade jag av att göra 12*4 armhävningar på tå, kände mig oerhört stark brukar inte kunna göra vanliga armhävningar pga kassa handleder som inte klarar av vinkeln mot golvet, men upptäckte att jag kunde hålla på kanten av barnens gympamatta så gick det idag har jag med andra ord träningsvärk
Smart! Jag har tyvärr inga hantlarJag brukar hålla i en hantel i varje hand när jag gör armhävningar av samma anledning!
Status efter första veckan:Har satt upp fyra stycken 90-dagarsmål med start igår 3/1:
Minimera sockerintaget (godis, glass, fika etc.). Mål sockerfria dagar 87 av 90
Minimera alkoholintaget: Mål alkoholfria dagar 87 av 90
Rimlig portionsstorlek: Mål 87 av 90
Antal träningspass på gymmet: 30 av 90
Förhoppningsvis ska detta resultera i en viktnedgång om 5-6kg under 90-dagarsperioden. Efter 90 dagar utvärderas utfall och ansträngning i förhållande till utfall och nya 90-dagarsmål sätts.