Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut lunch nu!Kunde inte sova igår så det blev väldigt mycket meditation. Jättesvårt att skippa frukost idag, vaknar alltid hungrig när jag sovit dåligt, men jag borde hålla min nya rutin ändå... vilket jag typ kommer göra. För det är ju nästan lunchtid nu, eller hur?
Jag tar den! (att jag brukar äta lunch runt 15 kan vi hålla tyst om)Absolut lunch nu!
De där pärmarna jag började med förra veckan blev klara idag Det tog väl lite längre tid än 10 minuter, men så skönt att göra klart när jag väl kommit igång igen!Igår var en skitdag.
Idag är en ny dag och det mesta känns bättre. Har precis tagit en paus från jobbet och plockat ur och i diskmaskinen och startat den Brukar inte kunna starta den direkt den är tömd från förra disken, så det är ett mått på hur inte i ordning min diskbänk var... Någon gång under eftermiddagen ska jag ta en extra paus från jobbet och plocka till extra nånstans där det gör skillnad.
Vad kan du göra för att vårda sömnen?Frukost igår och idag, och igår kväll blev det ingen meditation heller. Sömnproblem är min akilleshäl verkar det som
Well, meditera Men jag sover dåligt ibland oavsett. Inget jag kan göra något åt.Vad kan du göra för att vårda sömnen?
Fokus på det först tänker jag, så kommer resten lättare!
Gillar inte sover dåligt såklart, men bra att meditera är det som funkar bästWell, meditera Men jag sover dåligt ibland oavsett. Inget jag kan göra något åt.
Jag tänker att med tiden ju mer jag gör det så kommer jag sova bättre fler nätter. Kanske borde föra någon statistik på det för att se om det förändrar saker på lång siktGillar inte sover dåligt såklart, men bra att meditera är det som funkar bäst